// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

اطلاعاتی از بسته The Frozen Wilds بازی Horizon Zero Dawn منتشر شد [E3 2017]

اطلاعاتی از بسته الحاقی جدید بازی Horizon Zero Dawn یعنی The Frozen Wilds در جریان رویداد E3 2017 منتشر شد.

بر طبق اخبار بازی، در جریان برنامه پلی‌استیشن لایو در نمایشگاه E3 2017 هرمن هالست، مدیر کل گوریلا گیمز، و بخش سرگرمی‌‌های تعاملی سونی اطلاعاتی را از بسته الحاقی جدید بازی Horizon Zero Dawn یعنی The Frozen Wilds با طرفداران در میان گذاشتند.

هالست در بیانیه‌ خود گفت که بسته مذکور «بسیار دلپذیر» است و محتوای تازه‌ای، همچون مناطق جدید در کوه‌های شمالی، را به این بازی اضافه می‌کند. او همچنین اعلام کرد که این محتوا «بسیار گسترده» است و «نقشه خوبی» را در خود جای داده است.

ماموریت‌ها و چالش‌های زیادی در این محتوای دانلودی گنجانده شده است که می‌تواند الوی را به سرزمین‌های جدید ببرد و وی را به سلاح‌های مختلف مجهز کند. گفتنی است که تروفی‌های تازه‌ای نیز ضمیمه این DLC می‌شود. به نقل از هالست، این محتوا ادامه داستان الوی را روایت خواهد کرد و یک بخش داستانی جدید را در دسترس کاربران قرار خواهد داد که به الوی اجازه می‌دهد راز‌هایی تاریک را بر‌ملا کند.

همچنین هالست دلیل ساخت بسته الحاقی جدید را نیز توضیح داد. وی گفت که طبیعتا پس از اینکه شما بازی را به پایان می‌رسانید و به تمامی سلاح‌ها دست پیدا می‌کنید، دیگر محتوایی برای تجربه کردن باقی نمی‌ماند. در این میان، بسیاری از طرفداران هستند که احتیاج به محتویات بیشتری دارند و سازندگان خواسته‌اند که این محتوا را برای آنها توسعه دهند.

Horizon Zero Dawn: The Frozen Wilds در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی منتشر خواهد شد. هنوز قیمت و برخی ویژگی‌های این بسته فاش نشده است؛ اما هالست خاطرنشان کرده است که در ماه‌های آتی، اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد کرد.

بازی Horizon Zero Dawn در زومجی نمره ۹ را از آن خود کرده است که در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را در زومجی مطالعه کنید.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بسته الحاقی The Frozen Wilds بازی Horizon Zero Dawn را که پیش‌تر در E3 2017 به نمایش درآمده، تماشا کنید.

|  |


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده