// یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Loner

با خلبانی تنها در بازی اندروید و آیفون Loner به پروازی برای شنیدن موسیقی آرامش‌بخش بروید.

هرچند کنسول‌ها بازی‌های متنوعی دارند اما بازی‌هایی که برای آنها عرضه می شود باید دارای حداقل ویژگی‌هایی برای ارائه به بازیکنان باشند. به عنوان مثال، باید حداقل مکانیک مخصوصی برای گیم‌پلی آنها تعریف شده باشد یا حداقل مراحل، تنوع و طراحی خاصی برای راغب کردن بازیکنان ارائه کنند. اما گوشی‌های موبایل از این قاعده مستثنی هستند. سازندگان آزادی بیشتری برای ارائه بازی‌هایی ساده و با گیم‌پلی مینیمال دارند و در حقیقت زمانی که برچسب رایگان به نام آنها وارد می‌شود، دیگر کمتر می‌توان به آنها خرده گرفت. امروز قصد معرفی بازی سبک، مینیمال و با گیم‌پلی بسیار ساده را داریم که در آنها باید با حرکاتی جزئی هواپیمایی را در سفری بی‌نهایت همراهی کنید.

بازی Loner

بازی دو حالت کنترل دارد، یکی با حرکت گوشی و دیگری با لمس نمایشگر

بازی‌ اندروید و آیفون Loner یکی از متفاوت‌ترین تجربه‌هایی است که تاکنون در یک بازی موبایل خواهید داشت. در این بازی با خلبانی تنها همراه می‌شوید تا با عبور از میان گذرگاه‌ها،‌ بیشترین مسافت ممکن را طی کنید. Loner حس متفاوتی را از تجربه‌ای موزیکال ارائه می‌دهد. با عبور از میان هر یک از اشکال هندسی و موانع سر راه یک نت از موسیقی را می‌شنوید که با توجه به موسیقی آرام‌بخش بازی، شنیدن آن لذت بخش است. البته بازی در خود داستانی از پیشینه خلبان را نیز ارائه می‌دهد. با پیمودن مسیر لایتناهی، صفحات بیشتری از خاطرات گذشته خلبان باز می‌شود و شما بیشتر با او آشنا می‌شوید. کنترل بازی با دو دست انجام می‌گیرد. به عنوان مثال، با بالا کشیدن و پایین کشیدن دو انگشت روی نمایشگر، هواپیما به سمت پایین و بالا حرکت می‌کنید. علاوه بر این، برای چرخاندن هواپیما نیز باید دو انگشت را در جهت مخالف حرکت دهید تا بتوانید هواپیما را از میان موانع عبور دهید.

با این حال، شکست هنوز هم بخشی از گیم‌پلی است و با برخورد با موانع به سرعت به عقب باز می‌گردید و باید برای ثبت رکوردی جدید دوباره مسافت را طی کنید. Loner همچنین حالت دومی نیز با نام Gravity Sensing دارد که با فعال کردن آن می‌توانید بدون لمس نمایشگر و تنها با چرخاندن گوشی یا تبلت، هواپیما را کنترل کنید. بازی طراحی ساده‌ای دارد و با طی مسافتی خاص رنگ محیط نیز کاملا تغییر می‌کند و گاهی رنگ محیط بنفش و گاهی دیگر رنگ محیط به سبز و سفید تغییر می‌کند. البته گاهی این سادگی بیش از اندازه می‌شود و بهتر بود توسعه‌دهندگان تنوع بیشتری را به مراحل می‌دادند. این بهبود جریان بازی اساسا به معنی تغییر در روند کلی نیست و موانعی که در مسیر بازیکن قرار دارد می‌توانست بهتر طراحی شود. شما تنها از میان اشکال عبور می‌کنید و به دلیل برخی باگ‌ها حتی با برخی از موانع انگشت شمار نیز برخورد نمی‌کنید. همین موضوع کمی به تجربه بازی لطمه می‌زند.

بازی Loner

با این حال، اگر می‌خواهید در آرامش به سراغ بازی سبک، ساده و با موسیقی آرامش‌بخش بروید، بازی Loner یکی از بازی‌هایی است که حتما باید آن را نصب کنید. هرچند این بازی گیم‌پلی چندین و چند روزه ندارد،‌ حالت‌های مختلف بازی می‌تواند مدتی شما را سرگرم‌ کند. با توجه به نیاز به دو دست برای تجربه بازی، نمی‌توان این بازی را مناسب اتوبوس یا مترو دانست. برای بهترین تجربه، هدفون خود را بردارید و با متصل کردن آن به گوشی به سفری آرامش‌بخش با خلبانی تنها بروید. بازی ۵۲ برگ از خاطرات خلبان را شامل می‌شود که می‌توانید آنها را یک به یک آزاد کنید.در صورتی که این بازی نظرتان را جلب نکرد می‌توانید با ورود به بخش بازی موبایل نگاهی به سایر بازی‌های معرفی شده در زومجی بی‌اندازید. شما همچنین می‌توانید مقالات ماهیانه بهترین بازی های رایگان اندروید را در زومجی مطالعه کنید.

| |

دانلود بازی Loner

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده