// شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Conduct THIS!

بازی اندروید و آیفون Conduct THIS! در محیطی رنگارنگ بازیکنان را برای مدیریت قطار‌ها آماده می‌کند.

هرچند بازی‌های اکشن ماجراجویی یا پازل جذابیت‌های خودشان را دارند اما گاهی نیز بد نیست تا به سراغ بازی‌های شبیه‌ساز بریم تا دستی هم در مدیریت شهری یا پرواز داشته باشیم. گاهی در یک بازی شبیه‌ساز کشاورزی، محصولات را درو می‌کنیم و گاهی نیز به مدیریت قطارهای درون شهری می‌رویم. بازی اندروید و آیفون Conduct THIS! یکی از همین بازی‌های شبیه‌سازی زیبا و چالشی است که به بازیکنان امکان مدیریت راه‌آهن درون شهری را می‌دهد.

بازی Conduct This!

بازیکنان قادر به آزاد سازی مناطق جدید و خریداری قطارهایی مدرن هستند

بازی با ورود قطار آغاز می‌شود، جایی که باید در اولین واکنش به سرعت قطار را برای جلوگیری از برخورد با اتوبوس متوقف کنید. در ادامه به مرور یاد می‌گیرید که هر ایستگاه دارای رنگ مشخصی است و باید یک به یک قطارها را برای ورود به ایستگاه مورد نظر هدایت کنید. گیم‌پلی بازی از متوقف کردن قطارها، تغییر مسیر ریل‌ و همچنین هدایت صحیح هر قطار به سمت ایستگاه مورد نظر تشکیل شده و باید مراقب باشید تا قطارها با خودروها یا یکدیگر برخورد نکنند. یکی نکاتی که توسعه‌دهنده بازی به آن توجه بسیاری کرده‌اند، تنوع محیط‌های بازی است. در حالی که برخی مناطق بازی سرسبز هستند، گاهی باید در محیطی برفی قطارها را کنترل کنید. جلوگیری از برخورد قطار با اتوبوس، هدایت قطارها به شکلی که با قطارهای باری برخورد نکنند یا تغییر مسیر صحیح قطارها تنها بخش کوچکی از ماموریت‌ها هستند که با آنها روبرو خواهید شد.

با هر بار رساندن مسافرها میزان مشخصی سکه دریافت می‌کنید که با استفاده از این سکه‌ها قادر به آزادسازی قطارهای جدیدی هستید. ظاهر قطارها از سریع‌السیر گرفته تا قطارهای عادی شهری متغیر هستند و تنوع زیادی دارند که برای تجربه بازی در طولانی مدت کمک می‌کنند. سکه‌ها همچنین برای آزادسازی مناطق جدید کاربرد دارند و شما قادرید تا با پرداخت پول محیط‌های متنوع و چالش‌های جدید را آزاد کنید. شما همچنین با افزایش سطح جوایزی را دریافت خواهید کرد. همانطور که در بالا اشاره شد یکی از ویژگی‌های بازی محیط رنگارنگ آن است. نورث‌پلی در طراحی Conduct This نهایت سلیقه را به خرج داده و توانسته محیط‌ها بازی را با جزئیات و ظاهری کارتونی یا به اصطلاح سل‌شید خلق کند. به عنوان مثال، برخی از مناطق بازی در محیط فانتزی و در اتاق بازی کودکی تنظیم شده است که با ورود به آن شاهد خروج قطاری با صدای شیطانی هستید که قصد از دور خارج کردن قطارهای شما را دارد.

بازی Conduct This!

از دیگر ویژگی های بازی صداگذاری جذاب آن است که در هارمونی کاملی با طراحی فانتزی آن دارد. اگر به دنبال یک سرگرمی چندساعته و جذاب هستید که در آن بتوانید به شیوه‌ای که خودتان علاقه دارید قطار‌های درون شهری را کنترل کنید،‌ بازی Conduct This محصولی عالی برای شما خواهد بود. این بازی با حال و هوای کارتونی و البته چالش‌های متنوعی که ارائه می‌دهد،‌ می تواند تا مدت‌ها بازیکنان را سرگرم خود کند. البته خریدهای درون برنامه‌ای بخشی از بازی‌ هستند و برای آزادسازی راحت‌تر مناطق جدید احتمالا باید هزینه کنید. این بازی اکنون برای دستگاه‌های اندروید و آیفون در دسترس قرار دارد.

| |

دانلود بازی Conduct THIS!


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده