// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۳

تاریخ راهیابی شخصیت Eagle به بازی Killer Instinct مشخص شد [E3 2017]

استودیو آیرون گلکسی در جریان رویداد E3 2017، با انتشار تریلری تاریخ راهیابی قهرمان Eagle به بازی Killer Instinct را مشخص کرد.

چندی پیش شخصیت Eagle، جدیدترین مبارز بازی Killer Instinct، با انتشار تریلر کوتاهی معرفی شد. حال در جریان اخبار بازی پیرامون نمایشگاه E3 2017، استودیو آیرون گلکسی (Iron Galaxy) تاریخ راهیابی شخصیت جدید به این بازی را اعلام کرد. در این راستا «عقاب» در تاریخ ۶ تیرماه (۲۷ ژوئن) در دسترس قرار می‌گیرد.

قهرمان جدید در واقع برادر شخصیت Thunder است که دسامبر سال گذشته با پوسته و ظاهر فرعی Thunder معرفی شد. این مبارز به کمانی ویژه مجهز شده است و می‌تواند تعداد محدودی تیر به طرف حریفان خود پرتاب کند. البته تیر‌هایی که خطا رفته‌ است به واسطه‌ی حیوان درونی او که عقاب است به وی بازگردانده می‌شود.

در جریان برنامه اینترنتی Xbox Daily در رویداد E3 2017، نیکول فوست از تیم ایکس‌باکس گفت که قهرمان جدید با مشورت با مردمان Nex Perce طراحی شده است که گروهی از سرخ‌پوستان هستند که در شمال غربی اقیانوس آرام سکونت داشتند.

فوست در ادامه در مورد جزئیات دقیق قهرمان Eagle گفت:

تمامی محتویاتی که در وجود قهرمان جدید یعنی Eagle می‌بینید، از سلاح‌ گرفته تا صدای او و موسیقی‌هایش، به دست تیمی که برای مدتی نزد سرخ‌پوستان زندگی کرده‌اند طراحی شده است. داستان، حرف‌هایی که Eagle می‌زند و کنایه‌گویی‌هایش، تمامی این‌ها به کمک مردمان Nex Perce طراحی شده است تا بتواند حس اصلی یک سرخ‌پوست واقعی را به کاربران انتقال دهد.

ما خواستیم شخصیتی را طراحی کنیم که با افسانه‌ها و روایات قومی همخوانی داشته باشد و از طرفی، شخصیتش با پوشش انتخابی برای او هم سازگاری داشته باشد.

وی افزود که داستان کامل این کاراکتر در تریلر E3 این قهرمان قابل مشاهده است. در ادامه می‌توانید تریلر شخصیت Eagle در بازی مبارزه‌ای Killer Instinct را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

| |


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده