نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

احتمال عرضه سری Yakuza و Persona توسط سگا برای پی سی

سگا فهرست بازی‌های موردعلاقه خود برای عرضه در رایانه‌های شخصی را رونمایی کرد که نام دو مجموعه Yakuza و Persona در آن به چشم می‌خورد.

اخیرا کمپانی سگا با پورت کردن بازی Vanquish و بازی Bayonetta به درخواست بسیاری از بازیکنان پی‌سی پاسخ داده و این بازیکنان به یکی از گروه‌های مهم برای این ناشر ژاپنی تبدیل شده‌اند.

در مصاحبه جان کلارک، مدیر بخش اروپای سگا با وب‌سایت پی‌سی گیمر، در رابطه با بازی‌هایی که در آینده قرار است برای رایانه‌های شخصی عرضه شوند و اینکه آیا سری Yakuza و سری Persona هم شامل این بازی‌ها خواهند بود، کلارک گفت که نظر سگا در مورد برنامه‌های بعدی با دیدگاه بازیکنان مشابه است:

اگر از شما بخواهم که نام ۱۰ بازی‌ای را که دوست دارید سگا برای رایانه‌های شخصی منتشر کند برایم بنویسید، فهرست شما تفاوت چندانی با فهرستی که ما در نظر داریم، نخواهد داشت.

وی افزود:

اگر فهرست خود را به من بدهید، به شما می‌گویم که می‌توانید روی کدام موارد حساب کنید، کدام یک داخل فهرست است، احتمال عرضه کدام یک وجود دارد، احتمال عرضه کدام یک وجود ندارد، در مورد کدام یک صحبت کرده‌ایم و روی کدام یک کار می‌کنیم. می‌دانید، آن بازی‌ها داخل فهرست ما وجود خواهند داشت.

کلارک در ادامه به وضوح اعلام کرد که سری Yakuza در فهرست سگا وجود دارد و این ناشر در مورد عرضه آن برای رایانه‌های شخصی صحبت می‌کند و البته سری Persona هم در فهرست سگا وجود دارد.

هنوز هیچ‌گونه تضمینی مبنی بر اینکه سگا بتواند این کار را انجام دهد وجود ندارد. با این حال، خبردار شدن از این موضوع بدون شک موجب خوشحالی پی‌سی‌بازان خواهد شد. هر دو مجموعه مذکور از محبوبیت بالایی برخوردار هستند و پس از موفقیت بازی Persona 5 و البته خبر عرضه بازی Yakuza Kiwami برای پلی‌استیشن 4 که بازسازی نسخه اول مجموعه یاکوزا محسوب می‌شود، شرایط خوبی برای عرضه این بازی‌ها در رایانه‌های شخصی وجود دارد.

اخیرا تعداد فراوانی از ناشران ژاپنی متوجه شده‌اند که رایانه‌های شخصی مکان خوبی برای عرضه بازی‌هایی با طرفداران خاص است؛ بازی‌هایی که با توجه به موفقیت تجاری اندک‌شان و هزینه فراوان موردنیاز برای عرضه آن‌ها در کنسول‌ها، می‌توانند مخاطبین جدیدی در استیم پیدا کنند.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده