نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۵۹

تاریخ برگزاری نمایشگاه E3 2018 اعلام شد [E3 2017]

موسسه ESA تاریخ برگزاری نمایشگاه E3 2018 را رسما تایید و اعلام کرد.

سرانجام نمایشگاه E3 2017 با تمامی حواشی و نمایش بازی‌های جدید به کار خود پایان داد. حال در جدیدترین اخبار بازی، تاریخ برگزاری نمایشگاه E3 سال آینده تایید و اعلام شده است. موسسه ESA که وظیفه برگزاری رویداد سالیانه E3 را بر عهده دارد، اعلام کرد که نمایشگاه E3 2018 از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ ژوئن ۲۰۱۸ (۲۲ تا ۲۴ خرداد ۱۳۹۷) برگزار خواهد شد. نمایشگاه سال آینده E3 مانند سال‌های گذشته در مرکز همایش شهر لس آنجلس آمریکا برگزار می‌شود.

E3 2018

این موسسه همچنین اعلام کرد که ۶۸ هزار و ۴۰۰ نفر بازدیدکننده از نمایشگاه E3 2017 بازدید کرده‌اند که ۱۸ هزار و ۱۰۰ نفر بیش از سال گذشته در نمایشگاه امسال حضور داشته‌اند. در واقع بیش از ۵۰ هزار و ۳۰۰ نفر بازدیدکننده از نمایشگاه E3 2016 بازدید کرده بودند. این در حالی است که برای اولین بار شرکت در E3 امسال از طریق بلیط‌های فروشی برای عموم آزاد بوده است و بازدیدکنندگان می‌توانستند با تهیه بلیط از این نمایشگاه سالانه بازدید کنند. سال گذشته، موسسه ESA تصمیم گرفت که در کنار رویداد E3 یک بخش عمومی رایگان با نام E3 Live هم برگزار کند که با استقبال بسیار خوبی نیز روبه‌رو شد و بیش از ۲۰ هزار نفر بازدیدکننده در آن شرکت کردند.

از مهم‌ترین اتفاقات E3 2017 می‌توان به معرفی کنسول Xbox One X توسط مایکروسافت، معرفی رسمی بازی Beyond Good and Evil 2 توسط یوبی‌سافت، تایید در دست ساخت بودن بازی Metroid Prime 4 توسط نینتندو، رونمایی از بازی جدید استودیو بایوور با نام Anthem توسط الکترونیک آرتز و معرفی ریمیک بازی Shadow of the Colossus برای کنسول پلی‌استیشن 4 توسط سونی، اشاره کرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده