نویسنده: محسن حقانی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۰۲

تریلر جدید بازی موبایل Durango منتشر شد [E3 2017]

استودیو نکسون اند وات در جریان نمایشگاه E3 2017، تریلر جدیدی از بازی موبایل Durango منتشر کرد.

بازی اندروید و آیفون Durango، ساخته‌ی استودیو نکسون اند وات (Nexon and What) یک اثر با تم تمدن است؛ آن هم در دنیایی مملو از انواع دایناسورها و به سبک جهان‌باز آنلاین چندنفره کلان با المان‌های نقش‌آفرینی (MMORPG). این بازی اولین بار در پاییز سال ۲۰۱۵ معرفی و پس از آن اخبار کمی پیرامون بازی منتشر شد؛ تا اواخر سال گذشته که فاز آزمایشی آن به صورت محدود آغاز و با بازخورد‌های بسیار خوبی همراه شد.

بازی موبایل Durango

پس از انتشار یک تیزر تریلر در هفته گذشته، به مناسبت نمایشگاه E3 2017، استودیو نکسون اند وات تریلر جدید و کامل‌تری را از بازی موبایل Durango منتشر کرد که گیم‌پلی بازی و بسیاری از قابلیت‌های بازیکن در جهان آن را نمایش ‌می‌دهد:

دانلود ویدیو

همان‌طور که در تریلر مشاهده می‌کنید، گیم‌پلی در بازی Durango جذاب و دارای قابلیت‌های فراوانی در طول ماجراجویی ارائه‌شده خواهد بود. فراتر از مبارزات با دایناسور‌ها یا رام کردن آنها به جهت استفاده به عنوان وسیله نقلیه و غیره، در Durango بازیکن می‌تواند محل استقرار خود را بسازد و آن را گسترش دهد، به کشاورزی بپردازد و منابع را برداشت کند، مواد متفاوت را با هم ترکیب کند و ابزار متفاوت بسازد یا ماهیگیری کند.

زمان زیادی از معرفی بازی موبایل Durango گذشته است و این‌طور که به نظر می‌رسد بازی در مراحل پایانی ساخت قرار دارد؛ اما متاسفانه استودیوی سازنده برای اعلام تاریخ انتشار بازی به جمله‌ی «به زودی» بسنده می‌کند.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده