// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

Max Brass، قهرمان جدید بازی Arms در E3 2017 معرفی شد

کمپانی نینتندو در جریان لایو استریم خود در رویداد E3 2017 قهرمان بعدی بازی Arms را با نام Max Brass معرفی کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی از نمایشگاه E3 2017، کمپانی نینتندو در جریان برنامه اینترنتی خود که TreeHouse نام دارد، شخصیت جدید بازی Arms را، که اولین مبارز بازی است که در قالب محتوای دانلودی به آن اضافه می‌شود، معرفی کرد.

کاراکتر جدید که Max Brass نام دارد، چندین سال از بهترین مبارزان بوده است و از قابلیت‌های منحصربه‌فردی برخوردار است. در زمین مبارزه، مکس در حالی که دستانش شارژ شده است، می‌تواند هنگامی‌ که زیر ضربات دشمن است از آنها دوری کند و از آسیب‌ها در امان بماند. نینتندو در حساب کاربری توییتر خود، تعدادی تصویر از قهرمان جدید منتشر کرده است که در انتهای مطلب می‌توانید آنها را مشاهده کنید. قهرمان جدید شباهت‌هایی هم به کاراکتر Spring Man دارد؛ طوری که وقتی سلامت او کمتر از ۲۰ درصد می‌شود دست‌هایش به طور خودکار شارژ می‌شوند.

بازی مبارزه‌ای Arms امروز، مصادف با ۱۶ ژوئن، به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ منتشر شد؛ اما شاهد این قهرمان در بازی نبودیم. سازندگان اعلام کردند که مکس برس ماه آینده به طور رایگان در قالب یک بسته الحاقی به بازی مذکور اضافه خواهد شد. همچنین در این رویداد، نینتندو اعلام کرد که در ماه جاری میلادی، این بازی میزبان حالت رایگان Spectator Mode خواهد شد.

در مطالب دیگر می‌توانید امتیازات بازی Arms را از دید وب‌سایت‌های معتبر دنیا در زومجی مشاهده کنید و با مراجعه به صفحه آن در زومجی تریلر قهرما‌ن‌های دیگر این بازی را ببینید.

در ادامه می‌توانید نگاهی به تصاویر Max Brass بیندازید.

arms


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده