// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۳۰

ریبلیون از کیفیت بازی Strange Brigade روی ایکس باکس وان ایکس می‌گوید [E3 2017]

در جریان نمایشگاه E3 2017، استودیو ریبلیون در مورد کیفیت اجرای بازی Strange Brigade روی ایکس‌باکس وان ایکس سخن گفت.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ریبلیون، سازنده بازی Strange Brigade، در جریان نمایشگاه E3 2017 گفت‌وگویی با سایت گیم‌اسپات داشته است و در آن در مورد کیفیت اجرای این بازی روی ایکس‌باکس وان ایکس سخن گفته است.

تیم جونز، مدیر توسعه‌دهنده‌های استودیو ریبلیون، اعلام کرد که بازی Strange Brigade به زیبایی روی ایکس‌باکس وان ایکس اجرا خواهد شد. البته وی در ادامه صحبت‌های خود به اطلاعات زیادی حول این موضوع اشاره نکرد. تیم جونز در این‌باره گفت:

ما نمی‌توانیم اطلاعات زیادی در اختیار شما قرار بدهیم. ولی بازی Strange Brigade بسیار زیبا و روان روی رزولوشن 4K و قابلیت HDR اجرا خواهد شد؛ موردی درخشنده که انتظارش را دارید. واقعا هیجان‌انگیز است که بازی را روی این رزولوشن‌های بالا مشاهده کنید؛ جایی که کیفیت بصری در یک سطح و لول دیگری قرار دارد.

بازی Strange Brigade یک بازی کوآپ تیراندازی است که داستان آن در سال ۱۹۳۰ روایت می‌شود و بازیکنان می‌توانند تا سقف چهار نفر، به صورت تیمی بازی کنند و از بخش همکاری بازی لذت ببرند. در جریان نمایشگاه E3 2017 بازی در غرفه مایکروسافت روی ایکس‌باکس وان ایکس به نمایش در آمد. در ادامه، تیم جونز اعلام کرد که در حال حاضر خبری از نسخه نینتندو سوییچ بازی نخواهد بود.

تیم جونز در این‌باره گفت:

ما در مورد این موضوع نیز فکر کرده‌ایم. برای انجام این کار، در بازه زمانی درستی قرار نداریم. من نمی‌گویم که هیچ‌وقت این اتفاق نمی‌افتد. ما این پلتفرم را دوست داریم. من به شخصه این پلتفرم (نینتندو سوییچ) را دوست دارم. قطعا بازی Strange Brigade روی نینتندو سوییچ جذاب به نظر می‌رسد؛ ولی فعلا برنامه‌ای برای آن نداریم.

بازی Strange Brigade در تاریخ نامشخصی برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده