نویسنده: محسن حقانی
// جمعه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۲

اشاره سگا به انتشار برخی از بازی‌ های کلاسیک خود روی موبایل

به نظر می‌رسد کمپانی سگا قصد دارد در آینده نزدیک تعدادی از بازی‌های قدیمی خود را برای موبایل منتشر کند.

درخشان‌ترین دوران کمپانی سگا، به ده‌های ۸۰ و ۹۰ میلادی مربوط می‌شد؛ زمانی که علاوه بر معرفی و انتشار تعداد زیادی بازی‌های کلاسیک موفق برای بازیکن‌ها مانند بازی Golden Axe، بازی Altered Beast، بازی Vectorman و خیلی موارد دیگر، این کمپانی حضوری هم در زمینه ساخت و انتشار کنسول‌ خانگی داشت. حال به‌نظر می‌رسد سگا قصد دارد تعدادی از بازی‌های کلاسیک خود را برای پلتفرم موبایل منتشر کند.

اینطور که به نظر می‌رسد، کمپانی سگا در حال آماده سازی انتشار تعدادی از بازی‌های کلاسیک خود برای موبایل به شیوه یک سری پورت (Port) یا نوعی از سرویس اشتراک است. البته، مسیری که این کمپانی برای اشاره به اعلام انتشار بازی‌های کلاسیک روی موبایل در پیش گرفته است، در نوع خود به‌صورت باورنکردنی جذاب است؛ در این رابطه، سگا بسته پستی شامل یک نوار کاست قدیمی که پر شده است از موزیک‌های متن بازی‌های کلاسیک این کمپانی را برای مطبوعات ارسال کرده است. این نوار کاست شامل مونتاژی از موزیک‌های بازی‌های کلاسیک فوق‌العاده‌ای مانند: Space Harrier، Outrun، Phantasy Star II، Vectorman، Kid Chameleon و خیلی موارد می‌شود که در کنار لیست اسامی آنها، اشاره‌ای به برچسب (هشتگ) سگا برای همیشه (SEGAForEver#)، نیز شده است. بسته‌ی پستی همچنین شامل یک یاداشت کوچک نیز می‌شود که درون آن نوشته شده است:

نواری‌های کاست، دنیای موسیقی را برای همیشه تغییر دادند. ما نیز در حال انجام عملی مشابه با انتشار بازی‌های قدیمی برای موبایل هستیم. با عشق، از طرف سگا.

اطلاعات بیشتری در زمینه نوع پورت بازی‌ها و خدمات مربوطه در حال حاضر مشخص نشده است اما با توجه به حساب‌های کمپانی سگا در شبکه‌های اجتماعی فیسبوک و توئیتر، به زودی باید انتظار اطلاعات بیشتری در این زمینه را داشت.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده