نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۳

سریال Luther برای فصل پنجم تمدید شد

شبکه بی بی سی از تمدید سریال لوتر (Luther) با بازی ادریس البا، برای فصل پنجم خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ادریس البا قرار است بار دیگر نقش کارآگاه جان لوتر را بازی کند. شبکه بی‌بی‌سی اخیرا سریال Luther را برای فصل پنجم تمدید کرده است. فصل پنجم این سریال قرار است در ۴ قسمت تولید و از شبکه بی‌بی‌سی و بی‌بی‌سی آمریکا پخش شود. نیل کراس، سازنده چهار فصل اول این سریال، برای ساخت فصل پنجم سریال Luther بازخواهد گشت و پخش آن قرار است از اوایل سال آینده میلادی آغاز شود. دو قسمت فصل چهارم این سریال در دسامبر سال ۲۰۱۵ به روی آنتن رفت، اما پس از آن تا به امروز این سریال برای فصل پنجم تمدید نشده بود. کراس گفت که او و البا تصمیم گرفتند که به کار‌های ناتمام لوتر در قسمت‌های جدید بپردازند. کراس گفت:

ما جان را بسیار دوست داریم و برای همین تعجب کردیم که چرا کسی نپرسید چه اتفاقی قرار است برای او رخ دهد. در نهایت ما تلفن را برداشتیم و به برخی از دوستان قدیمی خود زنگ زدیم و از آن‌ها پرسیدیم که آیا دوست دارند که بدانند چه اتفاقی برای لوتر قرار است رخ دهد و به نظر می‌رسد که آن‌ها به این موضوع علاقه داشتند. پس ما می‌خواهیم که این کار را انجام دهیم و می‌خواهیم ببینیم که قرار است چه اتفاقی برای لوتر رخ دهد.

البا گفت:

من بسیار هیجان زده هستم که قرار است دوباره همکاری کنیم. من بی‌صبرانه منتظرم تا دوباره کت لوتر را بر تن کنم.

Luther

اولین فصل سریال Luther در سال ۲۰۱۰ به روی آنتن رفت و این سریال تاکنون نامزد هفت جایزه امی شده است. همچنین در سال ۲۰۱۲، البا برای بازی در این سریال برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد سریال یا فیلم کوتاه شد. سارا بارنت، رئیس بی‌بی‌سی آمریکا در رابطه با تمدید سریال Luther برای فصل پنجم گفت:

سریال Luther یکی از سریال‌های مهم و محبوب ما است. نیل کراس، ادریس البا و بقیه عوامل یک گروه نابغه و فوق العاده را تشکیل داده‌اند و همه ما نفس‌های خود را در سینه حبس کرده‌ایم تا ببینیم چه اتفاقات خیره کننده‌ای قرار است در فصل جدید این سریال رخ بدهد و ما تماشا کنیم.

علاوه بر بازی، البا به عنوان تهیه کننده نیز در سریال Luther حضور خواهد داشت. تاکنون لیست بازیگران فصل پنجم این سریال اعلام نشده است.


منبع Variety
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده