نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

تاریخ انتشار نسخه نهایی Ark Survival Evolved اعلام شد [E3 2017]

در جریان نمایشگاه E3 2017 تاریخ انتشار نسخه نهایی بازی Ark Survival Evolved اعلام شد.

Ark Survival Evolved یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چندنفره است که نسخه Early Access آن اولین بار دو سال پیش برای پی‌سی عرضه شد و بازی در حال حاضر بیش از ۹ میلیون کاربر را جذب کرده است. این بازی همچنین به صورت دسترسی پیش از موعد برای ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 نیز منتشر شده است. حال در جدید‌ترین اخبار بازی و در جریان نمایشگاه E3 2017، سازندگان تاریخ انتشار نسخه کامل و نهایی این بازی را اعلام کردند. بر این اساس بازی در تاریخ ۱۷ مرداد برای هر سه پلتفرم به صورت دیجیتالی و فیزیکی عرضه خواهد شد و امکان پیش‌خرید آن هم از الان فعال شده است.

جرمی استیگلتز، از بنیان‌گذاران استودیو وایلدکارد، ضمن اعلام تاریخ انتشار بازی پستی منتشر کرد و گفت:

بازی Ark Survival Evolved تا به امروز میلیون‌ها کاربر داشته که پایگاه‌های عظیمی ساخته، دایناسور‌های بی‌شماری را تربیت کرده، سلاح‌های مختلفی را ساخته و حتی کباب‌های زیادی از گوشت جانوران حاضر در بازی آماده کرده و خورده‌اند! به لطف این افراد ما موفق شدیم تا بازی را به مرور زمان توسعه داده و در نهایت به حدی برسانیم که بتوانیم آن را به عنوان یک بازی کامل و تکمیل روانه بازار کنیم.

قیمت نسخه معمولی بازی Ark Survival Evolved مثل اکثر بازی‌های بزرگ، ۶۰ دلار خواهد بود. با این حال بازی نسخه‌های ویژه‌ای نیز خواهد داشت که یکی از آن‌ها نسخه Explorer است. این نسخه ۱۰۰ دلار قیمت داشته و علاوه بر بازی اصلی، شامل سیزن پس نیز می‌شود. با خرید این نسخه به تمامی بسته‌های الحاقی بازی Ark Survival Evolved، از جمله بسته فعلی Scorched Earth، دسترسی خواهید داشت. طبق اعلام استودیو سازنده امسال و سال آینده بسته‌های مختلفی برای بازی عرضه خواهند شد.

نسخه بعدی نسخه کالکتور ۱۶۰ دلاری بازی است که به تعداد محدود موجود خواهد بود و آن را تنها با پیش‌خرید کردن می‌توان به دست آورد. این نسخه علاوه بر بازی اصلی و سیزن پس، شامل موارد زیر نیز می‌شود:

  • دفترچه‌ای با جلد چرمی که در آن می‌توان اطلاعاتی در مورد تمامی موجودات بازی خواند.
  • یک گردنبند با لوگوی ARK
  • نقشه پارچه‌ای دنیای بازی
  • پوستری از اعضای تیم سازنده بازی
  • موسیقی‌های رسمی بازی

در پایان هم می‌توانید تصویر نسخه کالکتور بازی را مشاهده کنید:

بازی Ark Survival Evolved


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده