// چهار شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۰

یوبی سافت بازی Space Junkies را در E3 2017 معرفی کرد

کمپانی یوبیسافت با انتشار تعدادی تصویر در نمایشگاه E3 2017 رسما از بازی واقعیت مجازی Space Junkies رونمایی کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت در نشست خبری خود در رویداد E3 2017، به طور رسمی بازی Space Junkies را معرفی کرد. بازی مذکور یک اثر واقعیت مجازی است که در استودیو یوبی‌سافت مونتپلیر (Ubisoft Montpellier) در حال توسعه است. وقایع این بازی در فضا اتفاق می‌افتد و کاربران می‌توانند به طور آزادانه در جهات مختلف پرواز و حرکت کنند. کاربران می‌توانند در این بازی به شکل «یک در مقابل یک» یا «دو در مقابل دو» با یکدیگر به رقابت بپردازند و مبارزه کنند. این بازی در بهار ۹۷ برای هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس ریفت (با پشتیبانی از کنترلر‌های Touch) و HTC Vive منتشر خواهد شد.

آدریان لیسی، تهیه‌کننده حاضر در استودیو یوبی‌سافت مونت‌پلیر، در مورد بازی گفت:

بازی Space Junkies یک اثر دیوانه‌وار برای کاربران واقعیت مجازی است که قصد دارد حس رقابت را در آنها به جوش بیاورد. ما بخش‌های مختلفی همچون حالت چندنفره و رقابتی را در این بازی جای داده‌ایم تا کاربران را در فضا رها کنیم و یک شوتر واقعیت مجازی را برای آنها به ارمغان بیاوریم. کاربران می‌توانند از تکنولوژی کامل واقعیت مجازی در این بازی بهره‌مند شوند و در فضا به طور آزادانه حرکت کنند.

بازی Space Junkies توسط موتور بازیسازی واقعیت مجازی یوبی‌سافت یعنی Brigitte در حال توسعه است. این موتور بازیسازی به سازندگان اجازه می‌دهد که روی ساخت محیط‌های بازی مانور بدهند و تغییراتی را روی حرکت کاراکترها در فضا اعمال کنند.

بازی Space Junkies یک از بازی‌های بود که یوبی‌سافت در رویداد E3 2017 معرفی کرد. این کمپانی همچنین یک بازی واقعیت مجازی دیگر را نیز با نام Transference: Enter the Home of a Mind به همراه بازی Beyond Good and Evil 2 معرفی کرد. شما از اینجا می‌توانید جمع‌بندی کنفرانس یوبی‌سافت را در زومجی مشاهده کنید.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از بازی واقعیت مجازی Space Junkies را مشاهده کنید.

space junkies


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده