// چهار شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

بازی Call of Duty: WWII فعلا برای نینتندو سوییچ عرضه نمی‌شود [E3 2017]

کارگردان ارشد اسلج همر گیمز از عرضه نشدن بازی Call of Duty: WWII برای نینتندو سوییچ خبر داده است.

با توجه به صحبت مقامات استودیوی اسلج‌همر ظاهرا بازی Call of Duty: WWII برای نینتندو سوییچ عرضه نخواهد شد. برت رابینز (Bret Robbins)، کارگردان ارشد اسلج‌همر گیمز، در گفتگویی با گیم‌اسپات گفته است که استودیو «برنامه‌ای»‌ برای آوردن این بازی شوتر جنگ جهانی دوم به کنسول هیبریدی نینتندو ندارد.

البته مانند همیشه امکان تغییر برنامه‌ها وجود دارد، اما در حال حاضر به نظر می‌رسد که Call of Duty: WWII تنها برای پی‌سی، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد. عرضه نشدن Call of Duty: WWII برای نینتندو سوییچ چندان غیرمنتظره نیست و مایکل کاندری، مدیر اسلج‌همر، در توییتی گفته بود که تصمیم پشتیبانی نکردن از سوییچ از جانب اکتیویژن گرفته شده است.

از سال ۲۰۱۳ که بازی Call of Duty: Ghost برای کنسول Wii U عرضه شده بود،‌ چند سالی می‌شود که مجموعه Call of Duty برای کنسول‌های نینتندو منتشر نشده است.

هرچند بازی Call of Duty: WW2 در ماه آبان عرضه می‌شود، اما با این حال قرار است تا فاز بتای حالت چندنفره بازی تابستان امسال برگزار شود. سونی بامداد سه‌شنبه اولین تریلر حالت چندنفره بازی را به نمایش گذاشت که می‌توانید این ویدیو را در سایت زومجی تماشا و دانلود کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده