نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

مارول برای سه گانه Spider-Man: Homecoming برنامه ریزی کرده است

تام هالند تایید کرد که مارول استودیو در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک سه گانه بر اساس شخصیت مرد عنکبوتی است.

در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) شاهد اولین حضور مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول بودیم. کمتر از یک ماه دیگر این شخصیت قرار است در فیلم مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) بازگردد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تام هالند اعلام کرده است که این فیلم، اولین قسمت از سه‌گانه جدید مرد عنکبوتی خواهد بود. در مصاحبه با وب‌سایت فرانسوی Allo Ciné، هالند در مورد آینده خود و این شخصیت در دنیای سینمایی مارول صحبت کرد. او گفت:

در حال حاضر که ما داریم صحبت می‌کنیم، یک آرک داستانی برای این شخصیت وجود دارد. هنوز هم داستان‌ها و ایده‌های بسیاری برای شخصیت پیتر پارکر و مرد عنکبوتی وجود دارد؛ به ویژه اینکه دو فیلم دیگر بر اساس مرد عنکبوتی در حال توسعه و ساخت است. کار او قطعا در فیلم Spider-Man: Homecoming به پایان نخواهد رسید و من مشتاقانه منتظر دیدن و تجربه کردن راه‌ها و روش‌های جدید و مختلف هستم و ما شاهد رشد و پیشرفت او خواهیم بود. همچنین حدس می‌زنم او در فیلم‌های آینده به بلوغ خواهد رسید. بی‌صبرانه منتظر دو فیلم آینده مرد عنکبوتی هستم.

Spider-Man: Homecoming

همچنین در این مصاحبه از هالند در مورد دو فیلم بعدی مرد عنکبوتی سوال پرسیده شد. هالند تایید کرد که یک سه‌گانه برای مرد عنکبوتی وجود دارد. او گفت:

فیلم‌های Spider-Man 2 و 3 وجود خواهند داشت و در دست توسعه و ساخت هستند و قرار است یک سه‌گانه باشند. از اینکه این اطلاعات را الان فاش می‌کنم، از مارول و سونی عذرخواهی می‌کنم.

با این حال، این عجیب نیست که مارول تصمیم داشته باشد تا یک سه‌گانه برای شخصیت مرد عنکبوتی تولید و منتشر کند. مارول از زمانی که حق فیلم‌های این شخصیت بسیار محبوب را به‌دست آورده است، سعی کرده بهترین استفاده را از آن ببرد. در سال ۲۰۱۵ پس از یک توافق میان مارول و سونی، این کمپانی حق استفاده از شخصیت مرد عنکبوتی را به‌دست آورد و او در حال حاضر قرار است در ۶ فیلم دنیای سینمایی مارول حضور داشته باشد. این در حالی است که سونی نیز برنامه‌ای برای ساخت فیلم‌هایی بر اساس شخصیت‌های دنیای مرد عنکبوتی از جمله ونوم دارد.

Spider-Man: Homecoming

تام هالند، مایکل کیتون، زندیا، دونالد گلاور، جیکوب باتالون، لورا هریر، تونی ریولوری، تاین دالی، بوکیم وودبین، مریسا تومه و رابرت داونی جونیور از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Spider-Man: Homecoming حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده یان واتس بوده و کار نوشتن فیلمنامه آن بر عهده جان فرانسیس دالی و جاناتان گلدشتاین بوده است. 

فیلم Spider-Man: Homecoming قرار است در تاریخ ۷ جولای ۲۰۱۷ (۱۶ تیر ۱۳۹۶) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده