نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

حضور دانای گوریرا در فیلم Avengers: Infinity War تأیید شد

بازیگر فیلم Black Panther هم به فیلم پر بازیگر کمپانی مارول پیوست. 

به تازگی حضور دانای گوریرا در نقش اوکویه برای بازی در فیلم Black Panther (پلنگ سیاه) با پخش تریلری تأیید شد، حال اکنون خبردار شدیم وی قرار است طی دومین حضور خود در دنیای سینمایی مارول، در فیلم پر از ستاره‌ی Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت) به ایفای نقش بپردازد. دانای گوریرا، ستاره‌ی سریال The Walking Dead (مردگان متحرک)، تابستان سال گذشته بود که برای ایفای نقش شخصیت دورا میلاژ، به تیم بازیگری فیلم Black Panther ملحق شد. از زمان اعلام حضور وی در این فیلم، طرفداران منتظر اعلام نام فیلم بعدی شخصیت میشون مجموعه‌ی تلویزیونی The Walking Dead در دنیای سینمایی مارول بودند. با پخش اولین تریلر رسمی فیلم Black Panther و دیدن صحنه‌های اکشن مربوط به این شخصیت، حضور قطعی وی در کنار چادویک بوزمن تأیید شد.     

طی چند هفته‌ی گذشته حضور چادویک بوزمن در فیلم Avengers: Infinity War قطعی شده بود، بعد از آن نام لیتیا میشل رایت برای بازی در نقش شخصیت شوری و نیز وینستون دوک در نقش ام‌باکو هم در این فیلم لیست شد.

با وجود تعداد نسبتاً بالای بازیگران فیلم Black Panther در قسمت جدید Avengers: Infinity War، اعلام خبر حضور دانای گوریرا در میان بازیگران این فیلم توسط سایت ددلاین (Deadline)، چندان طرفداران این مجموعه را متعجب نخواهد کرد، ولی اینکه این سایت در مقاله‌ی خود اشاره‌ای به این نکته نداشته است که دانای گوریرا همان نقش شخصیت اوکویه در فیلم Black Panther را بر عهده خواهد داشت یا خیر، کمی عجیب به نظر می‌رسد؛ طبق روال این فیلم‌ها گمان می‌رود که همان شخصیت در فیلم Avengers: Infinity War در کنار چادویک بوزمن و دیگر بازیگران حضور داشته باشد. در هر صورت اگر درصدی این اتفاق رخ ندهد و گوریرا ایفاگر دو نقش شخصیت متفاوت در دو فیلم متوالی از کمپانی مارول باشد، موضوعی بسیار جدید و جالب توجه در دنیای سینمایی مارول خواهد بود. 

Danai

حضور دانای گوریرا در این فیلم تأیید شده است و طبق انتظار هم باید ایفاگر همان شخصیت اوکویه باشد، مگر اینکه در فیلم Avengers: Infinity War شاهد فلش‌بکی به اتفاقات پیش از فیلم Black Panther باشیم که در آن صورت حضور جداگانه‌ی شخصیت اوکویه، توجیه‌شدنی به نظر می‌رسد. به هر حال آنچه مشخص است رضایت مارول از شخصیت اوکویه و در واقع علاقه‌ی زیاد به حضور پررنگ‌تر این شخصیت در فیلم‌های آتی این کمپانی است؛ با انتخاب دانای گوریرا برای بازی در فیلم Avengers: Infinity War، گمانه‌زنی‌های پیشین در مورد حضور دنباله‌دار دورا میلاژ در فیلم‌های بعدی این مجموعه نیز تا حد زیادی به واقعیت تبدیل شد.   

حضور گسترده‌ی بازیگران فرعی فیلم Black Panther در فیلم Avengers: Infinity War، این مجموعه‌ی پربازیگر را شلوغ‌تر از همیشه خواهد کرد و کم‌ کم به یاد آوردن نام تک تک شخصیت‌های این فیلم امری محال خواهد شد! پیش از این نام بی‌شمار ستاره برای بازی در فیلم جدید برادران روسو لیست شده بود و نکته‌ی جالب تأیید حضور اکثر آن‌ها در نقش اصلی و تقریباً مهمی در این فیلم بوده است؛ اینکه برادران روسو چگونه این تعداد بازیگر را در تنها یک فیلم مدیریت خواهند کرد، باید منتظر ماند و دید. بینندگان نیز مشتاقانه منتظر دیدن این فیلم و یافتن پاسخی برای این دست از سؤالات هستند و مطمئناً تجربه‌ی جدیدی برای طرفداران فیلم‌های ابرقهرمانی خواهد بود. کمپانی مارول نیز به خوبی می‌داند ساخت این فیلم با این تعداد بازیگر سرشناس و شخصیت محبوب کمیکی، راه رفتن بر روی لبه‌ی تیغ است؛ طرفداران پروپاقرص این شخصیت‌ها از کوچک‌ترین صحنه‌های حضور شخصیت‌های محبوب خود نیز به سادگی عبور نخواهند کرد. 

فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد و در ادامه‌ی آن فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران می‌شود. 

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده