// چهار شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۱

هدفون گیمینگ جدید Razer Thresher Ultimate معرفی شد [E3 2017]

Thresher Ultimate، هدفون جدید کمپانی Razer، مخصوص ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 طراحی شده است.

ریزر با معرفی هدفون جدید Thresher Ultimate که برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 طراحی شده، در حال گسترش هدست‌های گیمینگ خود در حوزه کنسول‌ها است.

Thresher Ultimate در نسخه‌های جداگانه و ویژه‌ی کنسول‌های مایکروسافت و سونی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی PS4 از LEDهای آبی‌رنگ بهره می‌برد و مدل Xbox به LED سبز مجهز شده است. هر دو هدست به جای استفاده از بلوتوث، از طریق وای فای با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز به کنسول متصل می‌شوند و بردی را در حدود ۴۵ متر به صورت مستقیم و ۲۰ متر با مانع در اختیار کاربر می‌گذارند. در هر صورت، صدا به خوبی به گوش شما خواهد رسید؛ مگر اینکه در یک اتاق نشیمن بسیار بزرگ قرار داشته باشید.

Razer Thresher Ultimate Headphone

از حیث طراحی، ریزر تمرکز خود را به راحتی و آسودگی کاربر معطوف کرده است. طراحی هدبند هدفون Thresher Ultimate، دو لایه است و از یک آلومینیوم بادوام به همراه یک بالشتک نرم تشکیل شده است. نکته‌ی دیگر، ایجاد یک فرورفتگی در بالای کاپ گوشی است که باعث می‌شود کاربرانی که عینک به چشم می‌زنند هم بتوانند به راحتی از این هدفون استفاده کنند. این طراحی نخستین بار است که در یک هدفون روگوشی ریزر استفاده می‌شود.

Razer Thresher Ultimate Headphone

این هدفون گیمینگ مانند هدفون Man O’ War ریزر، از یک میکروفون قابل تعویض برای انجام ارتباط و مکالمه در بازی‌های آنلاین استفاده می‌کند. کنترلرهایی نیز برای تنظیم صدا و میکروفون به طور مستقیم، در پایین کاپ‌های گوشی تعبیه شده است.

هدفون Thresher Ultimate در اواخر ماه ژوئن (اوایل تیرماه) عرضه خواهد شد و ۲۵۰ دلار قیمت دارد.


منبع Razer TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده