// چهار شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲

بازی Mario & Luigi: Superstar Saga معرفی شد [E3 2017]

در جریان نمایشگاه E3 2017، کمپانی نینتندو بازی Mario & Luigi: Superstar Saga را معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، در نمایشگاه E3 2017 کمپانی نینتندو بازی Mario & Luigi: Superstar Saga را معرفی کرد. در واقع نام کامل این بازی، Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser's Minions بوده و یک بازسازی از اولین نسخه این مجموعه با نام Mario & Luigi: Superstar Saga به حساب می‌آید که در سال ۲۰۰۳ روانه بازار شد.

همچنین در ادامه تاریخ عرضه این بازی نیز مشخص شد. بازی Mario & Luigi: Superstar Saga + Bowser's Minions در تاریخ ۱۴ مهر (۶ اکتبر) به صورت انحصاری برای نینتندو 3DS عرضه خواهد شد. در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی این بازی را در زومجی تماشا کنید.

دانلود ویدیو

در جریان کنفرانس کمپانی نینتندو در روز گذشته، شاهد معرفی بازی Rocket League برای نینتندو سوییچ بودیم. همچنین در ادامه نسخه‌ی جدید بازی Metroid با نام Metroid Prime 4 معرفی شد و هواداران قدیمی این مجموعه را شدیدا خوشحال کرد. از دیگر بخش‌های کنفرانس خبری نینتندو در نمایشگاه E3 2017 می‌توان به معرفی محتویات دانودی بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild اشاره کرد.

همچنین ویدیویی جدید از گیم‌پلی بازی Super Mario Odyssey منتشر شد که گیم‌پلی زیبای این بازی را به نمایش گذاشت و در آخر متوجه شدیم که بازی در تاریخ ۵ آبان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده