// چهار شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

تریلر جدیدی از گیم پلی بازی Days Gone منتشر شد [E3 2017]

در جریان نمایشگاه E3 2017، ویدیویی جدید از گیم‌پلی بازی Days Gone منتشر شد که دنیای بزرگ بازی را نشان می‌دهد.

در کنفرانس خبری سونی ویدیویی از گیم‌پلی بازی Days Gone منتشر شد که در جریان آن شاهد مقابله شخصیت بازی با زامبی‌ها و دشمن‌های شما در بازی بودیم. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان نمایشگاه E3 2017، ویدیویی جدید از گیم‌پلی بازی Days Gone به نمایش درآمد. این ویدیو که حدود ۱۲ دقیقه زمان دارد، دنیای بزرگ بازی Days Gone را مشاهده می‌کنیم که عوامل سازنده در مورد آن و نحوه بازی کردن شما توضیح می‌دهند.

داستان بازی Days Gone در دنیایی آخرالزمانی روایت می‌شود. جایی که یک بیماری واگیردار میلیون‌ها انسان را تبدیل به زامبی‌ های دیوانه کرده است. حال شما برای زنده ماندن باید در این دنیای پر از زامبی دوام آورده و برای این کار باید از المان‌های محیطی و دنیای بازی استفاده کنید.

در ادامه می‌توانید این ویدیو منتشر شده از گیم‌پلی بازی Days Gone را در زومجی تماشا کنید. متاسفانه هنوز تاریخ عرضه‌ای از این بازی در دسترس نیست و تیم سازنده اعلام کرده که فعلا برای اعلام تاریخ عرضه برای Days Gone‌ آماده نبوده و شدیدا در حال تلاش هستند تا پروسه ساخت بازی را به اتمام برسانند. امیدواریم روند ساخت این بازی به سرعت و بدون مشکل پیش رفته و در جریان نمایشگاه‌ها و رویدادهای آینده سونی، تاریخ عرضه بازی مورد انتظار Days Gone اعلام شود.

برای دانلود ویدیو به سایت آپارات مراجعه کنید


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده