نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

۳۰ دقیقه از گیم پلی بازی Assassin's Creed Origins را تماشا کنید

در جریان نمایشگاه E3 2017 حدود ۳۰ دقیقه از گیم‌پلی بازی Assassin's Creed Origins منتشر شده است که می‌توانید آن را تماشا کنید.

اگرچه کمپانی یوبیسافت در کنفرانسش در E3 2017 به نمایش یک تریلر کوتاه از بازی Assassin's Creed Origins بسنده کرد، اما در فاصله کوتاهی پس از اتمام کنفرانس این شرکت، یک ویدیوی ۳۰ دقیقه‌ای از گیم‌پلی بازی منتشر شده که ما را با ویژگی‌های مختلف Origins بیشتر آشنا می‌کند.

در این تریلر طولانی بسیاری از مکانیزم‌ها و سیستم‌های گیم‌پلی بازی را می‌بینیم که تعدادی از آنها در مقایسه با بازی‌های قبلی سری Assassin's Creed تفاوت‌های چشمگیری دارند. برای نمونه یکی از قابلیت‌های جدیدی که بازی دارد این است که شما می‌توانید شیرها را از قفس آزاد کنید تا به سمت دشمنان‌تان حمله‌ور شوند؛ البته این تنها الگوبرداری بازی از مجموعه Far Cry نیست و از این دست قابلیت‌های جدید باز هم در گیم‌پلی آن به چشم می‌خورند. بهتر است خودتان تریلر زیر را تماشا کنید تا با روند بازی بیشتر آشنا شوید.

دانلود ویدیو

بازی Assassin's Creed Origins در تاریخ ۵ آبان‌ماه ۱۳۹۶ (۲۷ اکتبر ۲۰۱۷) برای رایانه‌های شخصی ویندوزی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد. این بازی روی ایکس‌ باکس وان ایکس و پلی‌استیشن 4 پرو با بهبودهایی از نظر گرافیکی و فنی منتشر می‌شود؛ ضمنا بازیکن‌ها می‌توانند نسخه‌های ویژه مختلفی از Origins را مانند نسخه لوکس ۸۰۰ دلاری آن تهیه کنند.

E3 2017 دیروز در حالی به پایان رسید که کمپانی‌های بزرگ دنیای بازی در کنفرانس‌‌هایشان اخبار زیادی را درباره بازی‌های آینده‌ ارائه کردند و بعضا دست به رونمایی‌های بزرگ زدند که شاید مهمترین آنها معرفی رسمی ایکس‌ باکس وان X به وسیله مایکروسافت بود. این کنسول قابلیت به اجرا درآوردن بسیاری از بازی‌ها (از جمله همین Origins) با رزولوشن 4K را دارا است. تمام اخبار و حواشی مربوط به نمایشگاه E3 امسال را می‌توانید با کلیک روی تصویر زیر مشاهده کنید.

E3 2017 Footer


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده