نویسنده: نادر امرایی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰

پوشش زنده ویدیویی زومجی از کنفرانس نینتندو در E3 2017 - تمام شد

کنفرانس نینتندو در نمایشگاه E3 2017 که به صورت یک استریم ضبط‌شده است، در ساعت ۸:۳۰ شب به وقت تهران برگزار خواهد شد و ما در زومجی این کنفرانس را به صورت زنده پوشش ویدیویی می‌دهیم.

آخرین کنفرانس E3 2017 مربوط به شرکت نینتندو است و این شرکت ژاپنی، امسال کنفرانس بسیار مهمی را در پیش دارد. عرضه کنسول نینتندو سوییچ باعث شد که بسیاری از طرفداران نینتندو حدس بزنند که مسئولین آن امسال، برخلاف سال‌های گذشته که با پخش یک استریم اینترنتی حضور خود در E3 را اعلام می‌کردند، یک کنفرانس سنتی مانند سونی و مایکروسافت برگزار خواهند کرد؛ اما این چنین نشد و چندی پیش Nintendo اعلام کرد که امسال هم با پخش یک استریم نیم ساعته با نام Nintendo Spotlight قصد دارد برنامه‌های خود برای کنسول نینتندو سوییچ را در سال ۲۰۱۷ اعلام کند.

انتظار می‌رود علاوه بر مشخص شدن تاریخ انتشار بازی Super Mario Odyssey، در استریم نینتندو شاهد اعلام تاریخ عرضه DLC بازی Zelda نیز باشیم و علاوه بر این دو بازی، احتمال معرفی چند بازی جدید برای کنسول نینتندو سوییچ نیز می‌رود. این کنفرانس ساعت ۸:۳۰ شب به وقت تهران برگزار می‌شود و در راستای پوشش زنده ویدیویی زومجی از تمام کنفرانس‌های مهم E3 2017، این کنفرانس نیز به صورت مستقیم برای شما پخش خواهد شد. ۱۵ دقیقه پیش از آغاز کنفرانس، ما در خدمت شما خواهیم بود تا در رابطه با کنفرانس و پیش‌بینی‌هایمان با شما صحبت کنیم. پس ساعت ۸:۱۵ بعد از ظهر، در همین پست با ما همراه باشید تا به تماشای استریم نینتندو بنشینیم.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده