نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

تریلر E3 2017 بازی Spider-Man مربوط به نسخه پلی استیشن 4 پرو بود

سازندگان بازی Spider-Man اعلام کردند که تریلر این بازی در نمایشگاه E3 2017 مربوط به نسخه پلی‌استیشن 4 پرو بود.

در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2017، یک ویدیوی کامل از گیم‌پلی بازی Spider-Man استودیو اینسامنیاک گیمز منتشر شد که در آن جزییات گرافیکی بازی کاملا به چشم می‌آمدند. حال پس از اتمام این کنفرانس، برایان انتهار، سازنده بازی، مصاحبه‌ای داشته و توضیحاتی در مورد این بازی و تریلر آن ارائه کرده است. طبق گفته وی، نسخه جدید مرد عنکبوتی یک بازی جهان‌باز خواهد بود و گیمر در گشت و گذارش در بازی شاهد هیچ محدودیتی نخواهد بود. وی می‌تواند آزادانه در سطح شهر گردش کند یا با استفاده از توانایی‌های اسپایدرمن، بر فراز برج‌های بلند و مرتفع جابه‌جا شود.

از حیث مبارزه‌ها شاهد تنوع بالایی در زمینه توانایی‌های مرد عنکبوتی خواهیم بود و وی علاوه بر استفاده از فنون رزمی، می‌تواند از مواردی مثل تار‌ها یا گجت‌هایش هم در نبرد‌ها بهره ببرد. علاوه بر این، شما حتی می‌توانید از آیتم‌های موجود در محیط نیز برای مبارزه استفاده کنید. طبق گفته سازنده بازی، ما با یک اثر غنی از حیث داستانی روبه‌رو خواهیم بود که در دنیایی مختص به خودش جریان دارد که هم‌سو با دنیای مارول طراحی شده است. در این بازی پیتر پارکر ۲۳ سال سن دارد و چند وقتی است که تبدیل به مرد عنکبوتی شده است. در نتیجه، او از حیث جسمانی و فیزیکی در سطحی بسیار عالی قرار دارد. با این حال، پیتر پارکر با مشکلاتی در زمینه زندگی شخصی‌اش دست و پنجه نرم می‌کند و هنوز نتوانسته پس از فارغ‌التحصیلی و پیدا کردن شغل، نظم خوبی به زندگی‌اش بدهد.

در کل طبق اعلام انتهار، این بازی داستان پیتر پارکر را هم در زندگی شخصی و هم در قالب مرد عنکبوتی روایت خواهد کرد. سازنده بازی همچنین به این موضوع اشاره کرد که تریلر نمایش داده‌شده در E3 2017، مربوط به اوایل بازی است که مرد عنکبوتی موفق شده یکی از دشمنانش را شکست دهد و از طرفی دیگر، یک گروه گنگستری جدید هم در شهر ظهور کرده است.

کارگردان بازی در پایان هم اعلام کرد که تریلر E3 2017 بازی Spider-Man، روی کنسول پلی‌استیشن 4 پرو و در رزولوشن 4K اجرا شده است. علاوه بر این، افراد حاضر در E3 2017 آن را با پشتیبانی از HDR تماشا کرده‌اند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده