نویسنده: افشین پیروزی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۳

تریلر E3 2017 بازی God of War روی پلی استیشن 4 معمولی اجرا شده بود

طبق اعلام سازندگان، تریلر E3 2017 بازی God of War روی پلی‌استیشن 4 معمولی اجرا شده بود.

در جریان کنفرانس سونی در نمایشگاه E3 2017، تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی God of War منتشر و اعلام شد که این بازی قرار است در اوایل سال ۲۰۱۸ به صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود. حال پس از اتمام کنفرانس، کوری بارلوگ، سازنده بازی، طی مصاحبه‌ای ضمن ارائه اطلاعات جدیدی از بازی، تایید کرد که ویدیویی که تماشا کردیم، روی پلی‌استیشن 4 معمولی اجرا شده بود. این قضیه از دو جهت حائز اهمیت است؛ اول اینکه سازندگان توانسته‌اند روی پلی‌استیشن 4 معمولی هم گرافیک زیبایی ارائه دهند و دوم اینکه بازی قرار است روی پلی‌استیشن 4 پرو حتی زیباتر نیز باشد.

بارلوگ در ادامه صحبت‌هایش همچنین اعلام کرد که هدف آن‌ها از تریلر سال گذشته بازی، رونمایی از یکی از موردانتظار‌ترین مجموعه بازی‌های تاریخ بود. با این حال، تیم سازنده امسال چنین هدفی را دنبال نمی‌کرد و در حالی که هر روز بیش‌تر و بیش‌تر به تاریخ انتشار بازی نزدیک می‌شویم، قصد تیم سازنده نشان دادن واقعیت‌های بازی و گیم‌پلی آن بوده است و اینکه گیمر پس از تماشای تریلر بداند که قرار است دقیقا چه چیزی را در نسخه نهایی بازی تجربه کند.

همچنین در حالی که امروز اکثر بازی‌های ویدیویی به سمت جهان‌باز شدن می‌روند، نسخه جدید بازی God of War قرار نیست یک بازی جهان‌باز باشد. با اینکه شاهد دنیایی وسیع و بزرگ در بازی هستیم و حتی گیمر در برخی زمینه‌ها آزادی‌عمل نیز دارد، اما در مجموع سازندگان برای اینکه بتوانند داستانی غنی روایت کنند، قید جهان‌باز بودن بازی را زده‌اند. علاوه بر این طبق گفته بارلوگ، بازی God of War در یک دوره تاریخی بسیار غنی جریان دارد و کریتوس و فرزندش، برای رسیدن به هدف‌شان باید شرایط سختی را پشت سر بگذارند و در برابر دشمنان و حتی دنیای بی‌رحم بازی پیروز شوند.

بارلوگ در صحبت‌های خود اشاره‌ای به مکانیزم‌های گیم‌پلی بازی نیز داشت و گفت که مانند نسخه‌های پیشین این سری، شاهد مبارزه‌هایی سریع و خشن خواهیم بود. تبر کریتوس سلاح اصلی وی در بازی به شمار می‌رود و فرزند وی هم قرار است از یک تیر کمان استفاده و به پدرش کمک کند. همچنین این دو قادر به انجام یک سری حرکات ترکیبی نیز هستند که اهمیت زیادی در گیم‌پلی و مبارزات بازی دارد. علاوه بر این مانند نسخه‌های پیشین، پازل‌ها نیز در بازی حضور خواهند داشت و همه چیز یک تجربه کشت و کشتار صرف نخواهد بود.

اگر تریلر بازی را تماشا کرده باشید، در پایان آن یک موجود بسیار عظیم الجثه را مشاهده کرده‌اید. بارلوگ با اینکه از انتشار اطلاعات بیش‌تر در مورد وی خودداری کرد، اما گفت که این موجود قرار است یک دوست باشد و نه یک دشمن.

با اینکه انتظار داشتیم سونی از تاریخ انتشار دقیق بازی در کنفرانس خود رونمایی کند، اما این شرکت به انتشار یک تریلر و اعلام تاریخ عرضه «اوایل ۲۰۱۸» بسنده کرد. نظرات خود را در مورد توضیحات سازنده بازی با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده