// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۲

نسخه سوییچ Just Dance 2018 از ۶ بازیکن به صورت هم زمان پشتیبانی می‌ کند [E3 2017]

نسخه نینتندو سوییچ بازی Just Dance 2018 به لطف کنترلر‌های Joy-Con قابلیت‌های منحصر به فردی دارد.

مانند سال‌های گذشته، امسال نیز کمپانی یوبی‌سافت برای رونمایی از بازی Just Dance 2018، نمایشی پر رقص و آواز را تدارک دیده بود. این کمپانی در ‌جریان کنفرانس مطبوعاتی صبح سه شنبه‌ خود، در کنار پخش تریلری زیبا و البته شاد از بازی Just Dance 2018، از برخی ویژگی‌های منحصر به فرد این بازی در کنسول نینتندو سوییچ رونمایی کرد.

با توجه به اعلام یوبیسافت، Just Dance 2018 اکنون ده‌ها آهنگ جدید از خوانندگانی مانند برونو مارس دارد. این بازی همچنین از Just Dance Unlimited، خدمات استریمینگ اشتراکی موسیقی پشتیبانی می‌کند که با خرید اشتراک این خدمات می‌توانید به ده‌ها آهنگ دسترسی پیدا کنید.

از سوی دیگر، یوبی‌سافت اعلام کرده است که نسخه نینتندو سوییچ Just Dance 2018 تا ۶ بازیکنان را در لحظه با استفاده از کنترلرهای جوی‌کان پشتیبانی می‌کند. این بازی همچنین امکان ایجاد «Double Rumble Choreographies» را با استفاده از ویژگی‌ HD Rumble کنترلر‌ها می‌دهد. البته هنوز مشخص نیست که منظور یوبی‌ سافت از «Double Rumble Choreographies» چیست و باید در انتظار توضیحات بیشتر این کمپانی بمانیم.

بازی Just Dance 2018 در تاریخ ۲۴ اکتبر ۲۰۱۷ (دوم آبان ۱۳۹۶)‌ برای نینتندو سوییچ و همچنین پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3 و Wii U عرضه می‌شود. برای اخبار بیشتر پیرامون E3 2017 می‌توانید به صفحه ویژه‌ای این نمایشگاه مراجعه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده