نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۳

تصاویر جدیدی از فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شد

شبکه HBO اخیرا تصاویر جدیدی از فصل هفتم سریال بازی تاج و تخت (Game of Thrones) منتشر کرده است.

ادامه این مطلب ممکن است بخش‌هایی از داستان فصل هفتم سریال Game of Thrones را برای شما فاش کند.

حدود یک ماه دیگر پخش فصل هفتم سریال Game of Thrones از شبکه HBO آغاز خواهد شد. حال تصاویر جدیدی از فصل هفتم این سریال منتشر شده است که در اطلاعات جدیدی از شخصیت‌های این سریال به اشتراک می‌گذارند. در مهم‌ترین و جالب‌‌ترین تصویر، لرد بریک دانداریون با بازی ریچارد دورمر، دیده می‌شود که چهره متفاوتی دارد و سوار بر یک اسب است. احتمالا طرفداران سریال او را به یاد دارند که ند استارک او را مسئول حفظ امنیت و صلح ریورلندز کرده بود. آخرین بار لرد دانداریون را همراهی گروهی مشاهده کردیم که قصد سفر به شمال را داشتند و ساندور کلگان ملقب به سگ شکاری نیز او را همراهی می‌کرد. با توجه به این تصویر، به نظر می‌رسد که دانداریون با موفقیت و سلامت کامل به شمال وستروس رسیده است. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

New Game of Thrones season 7 photos

در دیگر تصاویر شاهد اعضای خاندان استارک، جیمی و سری لنیستر و تصاویری از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones هستیم. طبق اطلاعاتی که هفته گذشته منتشر شد، قسمت پایانی فصل هفتم سریال Game of Thrones رکورد طولانی‌ترین قسمت این سریال را به نام خود ثبت کرده است. زمان قسمت پایانی فصل هفتم این سریال قرار است ۸۱ دقیقه باشد.

پخش هفتگی فصل هفتم سریال Game of Thrones از روز یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ (۱۶ جولای ۲۰۱۷) آغاز خواهد شد. اخیرا HBO تریلر جدیدی از فصل هفتم این سریال پخش کرده است. همچنین به تازگی ویدیو جدیدی از پشت صحنه تولید و فیلمبرداری فصل هفتم سریال Game of Thrones منتشر شده است که مراحل طراحی لباس شخصیت‌ها را نشان می‌دهد.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده