نویسنده: محسن حقانی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

پچ بازی The Witcher 3 برای پلی‌ استیشن 4 پرو و ایکس باکس وان ایکس منتشر می‌ شود [E3 2017]

استودیو سی‌دی پراجکت اعلام کرد که بازی The Witcher 3: Wild Hunt از قابلیت‌های کنسول‌های پلی‌استیشن 4 پرو و ایکس‌باکس وان ایکس، پشتیبانی خواهد کرد.

بازی The Witcher 3 یکی از مواردی بود که در جریان کنفرانس کمپانی مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017، به عنوان یکی از بازی‌های ارتقا یافته روی ایکس‌ باکس وان X به آن اشاره شد. اکنون در طی جدیدترین اخبار بازی، رابرت پرچیز، یکی از نویسندگان وب‌سایت یوروگیمر می‌گوید استودیو سی‌ دی پراجکت رد (CD Projekt Red) در رابطه با این موضوع به او چنین گفته است:

من اطمینان می‌دهم که ما در استودیو سی‌دی پراجکت در حال کار روی یک پچ برای پشتیبانی بازی The Witcher 3 از قابلیت‌های پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 پرو و ایکس‌باکس وان ایکس هستیم. جزئیات بیشتری در این لحظه منتشر نخواهد شد. اطلاعات بیشتر در راه هستند.

مارسین مومو، مسئول بخش اجتماعی استودیو سی‌دی پراجکت، در جواب به سوال یکی از طرفداران در شبکه اجتماعی تویتر نیز مبنی بر آنکه «بازی The Witcher 3 در حال دریافت پچ ارتقا برای ایکس‌ باکس وان ایکس است، در حالی که این مهم برای پلی‌استیشن 4 پرو محقق نشد؟»، گفت:

ما همچنین روی یک مورد برای پلی‌استیشن 4 پرو در حال کار هستیم. اطلاعات بیشتر بعدا منتشر می‌شوند.

با این حال، استودیو سی‌دی پراجکت در پاییز گذشته اعلام کرده بود که بروزرسانی بازی The Witcher 3: Wild Hunt برای پلی‌ استیشن 4 پرو منتشر نخواهد شد:

آز آنجا که ما میخواهیم به‌صورت کامل روی ساخت بازی Cyberpunk 2077 و بازی کارتی مستقل Gwent تمرکز کنیم و پروسه تبدیل بازی The Witcher 3 از رزولوشن 1080p به 4K روی کنسول، زمان و منابع بیش از حد زیادی را طلب می‌کند، ما تصمیم گرفتیم که نسخه‌ای از بازی را متناسب با ویژگی‌های پلی‌استیشن 4 پرو منتشر نکنیم.

در مورد اطلاعات و بخش‌های دقیق مربوط به پیشرفت بازی The Witcher 3 روی کنسول‌های میان نسلی ایکس‌باکس وان ایکس و پلی‌استیشن 4 پرو، در آینده اطلاعات کامل منتشر خواهد شد.


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده