// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۴

بازی واقعیت مجازی Transference: Enter the Home of a Mind معرفی شد [E3 2017]

کمپانی یو‌بی‌سافت در جریان رویداد E3 2017 با انتشار تریلری بازی واقعیت مجازی Transference: Enter the Home of a Mind را معرفی کرد.

بر طبق جدیدترین اخبار بازی از رویداد E3 2017، کمپانی یوبی‌سافت با انتشار تریلری، بازی Transference: Enter the Home of a Mind را معرفی کرد. این بازی واقعیت مجازی با همکاری استودیو اسپکچر‌ویژن (SpectreVision) در حال توسعه است. استودیو فیلم‌سازی یادشده به دست بازیگر محبوب فیلم ارباب حلقه‌ها یعنی الایجا وود در لس‌ آنجلس تاسیس شده است.

بازی یادشده یک اثر ترسناک و روانشناختی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با سفر در دنیای واقعیت مجازی ساختار ذهن انسان‌های را مشاهده کنند. به نظر شما چه اتفاقی می‌افتد اگر یک غریبه به ذهن شما دست پیدا کند. بازی Transference: Enter the Home of a Mind چنین محتویاتی را زیر سوال می‌برد تا شما را بیشتر با ساختار ذهن انسان آشنا کند.

بازی Transference: Enter the Home of a Mind در بهار سال آینده برای هدست‌های واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR، آکیولس ریفت و HTC Vive عرضه خواهد شد. همچنین بازی یاد شده را می‌توان بدون استفاده از هدست‌های واقعیت مجازی روی کنسول‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و  رایانه‌های شخص ویندوزی تجربه کرد.

در ادامه می‌توانید تریلر معرفی بازی Transference: Enter the Home of a Mind را مشاهده کنید.

دانلود ویدیو


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده