نویسنده: آرش رستمی
// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۵

بازی کارتی Shadowverse اوایل تیر میزبان پنجمین بسته الحاقی خود می‌شود [E3 2017]

بازی کارتی Shadowverse که طرفداران زیادی در شرق آسیا دارد، قرار است به زودی میزبان بسته‌ای با نام Wonderland Dreams شود.

در میان انبوه آثار مشابه با بازی Hearthstone، بازی کارتی محبوب بلیزارد، ساخته‌هایی هم وجود دارند که سوای الگوگیری از این بازی، حال و هوای منحصربه‌فرد خودشان را دارند. شدوورس یا Shadowverse یکی از این بازی‌ها است که به‌رایگان برای پی‌سی، مک و دستگاه‌های موبایل قابل دانلود است. اکنون از نمایشگاه E3 2017 خبر رسیده که این بازی قرار است در اوایل تابستان میزبان محتوایی به نام Wonderland Dreams شود که کارت‌های جدیدی را به آن اضافه می‌کند.

آن‌طور که گفته شده، محتوای نام‌برده، که پنجمین بسته توسعه بازی به شمار می‌رود، در ۲۹ ژوئن (۸ تیرماه) در دسترس دارندگان Shadowverse قرار می‌گیرد. بسته Wonderland Dreams قرار است ۱۰۴ کارت جدید را که «با الهام از داستان» بازی طراحی شده‌اند، به همراه داشته باشد.

بازی Shadowverse یکی از محبوب‌ترین بازی‌های کارتی در خاور دور است و حال و هوایی شدیداً انیمه‌ای دارد. طراحی‌های زیبا، موسیقی دلنشین و بهره گرفتن از حالت داستانی، از ویژگی‌های کلیدی این بازی است. نسخه پی‌سی این بازی را می‌توان به رایگان از استیم دریافت کرد.


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده