// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۸

تریلر بازی Total War: Warhammer II در E3 2017

پس از این‌که لحظاتی پیش تاریخ انتشار بازی Total War: Warhammer II اعلام شد، تریلر این بازی نیز در رویداد E3 2017 به نمایش درآمد.

لحظاتی پیش بود که تاریخ انتشار بازی Total War: Warhammer II رسما توسط استودیو کریتیو اسمبلی اعلام شد. حال و در جدیدترین اخبار E3 2017 و در قالب کنفرانس PC Gaming، تریلر کوتاهی نیز از این بازی استراتژی به نمایش درآمد که صحنه‌هایی را از نبرد Fallen Gates که بین دو نژاد Lizardmen و High Elves جریان دارد، به تصویر کشید. بازی Total War: Warhammer II به عنوان دنباله‌ای بر بازی Total War: Warhammer که سال گذشته منتشر شد و توانست نمره‌ی ۹ را از زومجی کسب کند، در حال ساخت است و قرار است در تاریخ ۲۸ ماه سپتامبر (۶ مهر ماه) بصورت انحصاری برای رایانه‌های شخصی منتشر شود. این بازی قرار است چهار نژاد را در ابتدای انتشار در اختیار بازیکن قرار دهد و به مرور نیز شاهد اضافه شدن‌ نژادها و فکشن‌های بیشتری برای بازی در قالب DLC خواهیم بود. در زیر می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو با رزولوشن SD360p  |  دانلود ویدیو با رزولوشن HD720p

پس از انتشار این بازی، قرار است بروزرسانی برای آن منتشر شود که نقشه، فکشن‌ها و تمامی دیگر ویژگی‌های هر دو نسخه‌ی بازی را با هم ادغام کرده و نقشه‌ای بسیار بزرگ به نام Mega Campaign را به وجود می‌آورد. البته لازمه‌ی بازی در این نقشه داشتن هر دو نسخه‌ی بازی است. از جمله سایر اطلاعاتی این بازی می‌توان به وجود ۴۰ فکشن اشاره کرد. همچنین قرار است تا قبل از پایان نمایشگاه E3 2017، اولین تریلر گیم‌پلی Total War: Warhammer II نیز منتشر شود.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده