نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۰۱

مارک همیل: فیلم های ابرقهرمانی نیاز به داستان بهتری دارند

مارک همیل در مصاحبه جدید خود گفته است که اعتقاد دارد فیلم‌های ابرقهرمانی نیاز به داستان‌های بهتری دارند.

مارک همیل از بازیگران بسیار سرشناس و محبوب هالیوود و دنیای سینما است. او بیشتر برای بازی در نقش لوک اسکای واکر در مجموعه جنگ ستارگان (Star Wars) شناخته شده است، اما بازی در این مجموعه تنها دلیل شهرت وی نیست. او صداپیشگی شخصیت جوکر را در سریال‌ها و فیلم‌های انیمیشنی متعددی از دنیای بتمن (Batman) به‌همراه برخی از بازی‌های دنیای بتمن و دی سی از جمله سه بازی از مجموعه بتمن: آرکهام (Batman: Arkham) بر عهده داشته است. همیل صداپیشگی شخصیت جوکر را در سال ۱۹۹۲ با سریال انیمیشنی Batman: The Animated Series آغاز کرد و در سال ۲۰۱۶ با انیمیشن Batman: The Killing Joke بازگشت.

همچنین در طی سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷، همیل صداپیشگی دو شخصیت جوکر و سوامپ تینگ را در سریال انیمیشنی Justice League Action بر عهده داشته است. حال او برای بازی در نقش لوک اسکای‌واکر در سه گانه جدید جنگ ستارگان بازگشته و قرار است در فیلم Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای) حضور پررنگ و مهمی را داشته باشد. اما این موضوع باعث نمی‌شود که او نتواند نظر خود را در مورد دیگر ژانرهای سینما از جمله فیلم‌های ابرقهرمانی به اشتراک بگذارد. در حاشیه جوایز تونی که یکشنبه شب در نیویورک برگزار شد، همیل مصاحبه‌ای را وب‌سایت USA Today انجام داده است. او در این مصاحبه گفت که فیلم‌های ابرقهرمانی برای پیشرفت و بهتر شدن در آینده نیاز به چیزی دارند. همیل گفت:

من نمی‌دانم که چه اتفاقاتی در فیلم‌های ابرقهرمانی در جریان است. آن‌ها فوق العاده هستند، اما من فکر می‌کنم این فیلم‌ها در حال رسیدن به یک نقطه اشباع بیش از حد هستند. شما می‌توانید تمام ترفندهای و روش‌هایی را که موجود هستند در اکثر فیلم‌ها مشاهده کنید و به همین دلیل است که داستان بسیار مهم است. داستان بهتر چیزی است که من در حال حاضر می‌خواهم.

The Flash Mark Hamill

با این حال، بعید به نظر نمی‌رسد که صحبت همیل در مورد شخصیت یا مجموعه خاصی باشد و منظور او فیلم‌های هر دو کمپانی مارول و دی‌سی بوده است. تعداد فیلم‌های ابرقهرمانی سال به سال در حال افزایش است و طی یک دهه گذشته شاهد تولید و انتشار مجموعه‌هایی چون انتقام جویان (The Avengers) یا لیگ عدالت (Justice League) بوده‌ایم. در کنار موفقیت فیلم‌های ابرقهرمانی؛ فیلم‌هایی دیگری مثل فیلم X-Men: Apocalypse (مردان ایکس: آپوکالیپس) و فیلم Suicide Squad (جوخه انتخار) نیز بوده‌اند که با وجود عملکرد خوب در گیشه، نقدهای بسیار ضعیفی را دریافت کرده‌اند و کیفیت قابل قبولی را ارائه نداده‌اند.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده