نویسنده: کیان کاظمی
// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۶

بازی Assassin's Creed Origins چهار نسخه ویژه دارد [E3 2017]

یوبی سافت در جریان نمایشگاه E3 2017 از چهار نسخه ویژه بازی Assassin's Creed Origins رونمایی کرد.

بالاخره پس از گذشت یک سال از لو رفتن جدیدترین نسخه سری Assassin's Creed، دیشب در جریان کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 بود که بازی Assassin's Creed Origins رسما رونمایی شد و در کنار نمایش گیم‌پلی بازی که شاهد بازسازی چشمگیر مصر باستان بودیم، لحظاتی پیش یوبیسافت از  چهار نسخه Special بازی رونمایی کرد.

نسخه‌های ویژه بازی Assassin's Creed Origins از نسخه لوکس ۷۰ دلاری تا نسخه کلکسیونر ۱۲۰ دلاری هر یک ویژگی‌ها و محتوای ویژه منحصر به فردی دارند که در ادامه به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت:

  • مزیت پیش خرید بازی: هر کسی که اقدام به پیش خرید هر یک از نسخه‌های بازی کند، ماموریت Secrets of the First Pyramids را داخل بازی دریافت خواهد کرد.
  • نسخه لوکس به قیمت ۷۰ دلار: این نسخه شامل ماموریت دریایی the Ambush at Sea و بسته Desert Cobra است که مورد دوم شامل چوب دستی آپوفیس، سپر افسانه‌ای مار، لباس کبرای صحرا، اسب دندان نیشی، شمشیر داسی نیش دار و سه امتیاز مهارت خواهد بود.
  • نسخه گلد به قیمت ۱۱۰ دلار: شامل محتوای نسخه لوکس و سیزن‌پس.
  • نسخه گلد با قاب فلزی به قیمت ۱۱۰ دلار: فقط به صورت فیزیکی بوده و شامل محتوای نسخه لوکس، سیزن‌پس و بسته بندی فلزی است. این نسخه برای رایانه‌های شخصی در دسترس نیست.
  • نسخه گلد خدایان به قیمت ۱۲۰ دلار: فقط به صورت فیزیکی بوده و شامل کتاب طراحی‌های هنری بازی، یک نسخه از موسیقی متن بازی، مجسمه ۲۵.۴ سانتی متری از شخصیت اصلی بازی یعنی Bayek، یک نسخه فیزیکی از نقشه بازی و محتوای نسخه لوکس. این نسخه هم برای رایانه‌های شخصی در دسترس نیست.

علاوه بر این، شما می‌توانید سیزن‌پس بازی را به صورت جداگانه و به قیمت ۴۰ دلار خریداری کنید. این نسخه شامل گسترش دهنده‌ها و آیتم‌های داخل بازی خواهد بود؛ با این حال اطلاعات دقیق آن هنوز توسط یوبی سافت فاش نشده است.

بازی Assassin's Creed Origins در تاریخ ۲۷ اکتبر (۵ آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد و نسخه ایکس‌باکس وان ایکس بازی شامل بهبودهای گرافیکی خواهد بود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده