// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱

کمپانی GeIL از رم EVO X AMD Edition رونمایی کرد

کمپانی GeIL، نسخه‌ی مخصوص AMD رم DDR4 از سری EVO X را معرفی کرد.

کمپانی تایوانی GeIL، رم جدید خود را با نام DDR4 EVO X AMD Edition به نمایش گذاشت. این حافظه برای پردازنده Ryzen بهینه‌سازی شده است و در سرعت ۳۴۶۶ مگاهرتز و تایمینگ CL 16-18-18-36 فعالیت می‌کند.

پروفایل‌های SPD (روشی استاندارد برای دست‌یابی خودکار به اطلاعات حافظه) این رم به گونه‌ای طراحی شده است که با یک کلیک توسط استانداردهای بهینه‌سازی همچون MSI A-XMP ،ASUS DCOP و Intel XMP قابل خواندن باشد. این کیت در تعداد زیادی از مادربردهای موجود و با سرعت‌های استاندارد تست شده است. این ماژول حافظه با استاندارد DIMM و دو کاناله با ظرفیت ۸ گیگابایت در یک کیت ۱۶ گیگابایتی عرضه می‌شود.

GeIL AMD Edition EVO-X DDR4 Memory

رم گیل EVO X ال‌ای‌دی‌های رنگی نیز دارد که می‌تواند توسط نرم‌افزارهای Aura از کمپانی ایسوس، Mystic Light از کمپانی ام‌اس‌آی، RGB Fusion از کمپانی گیگابایت و سایر استانداردهای کنترل RGB تنظیم شود. در ضمن، این ماژول‌ها به یک سوئیچ RGB برای کاربرانی که بدون استفاده از نرم‌افزار قصد انتخاب رنگ را برای حافظه‌ی خود دارند، مجهز شده است.

در حال حاضر مشخص نیست که گیل، نسخه‌ای از این حافظه را در کیت‌های ۴ کاناله برای پلتفرم جدید TR4 تردریپر عرضه خواهد کرد یا خیر.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده