// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۰

تریلر بازی Quake Champions در E3 2017

در جریان کنفرانس خبری بتسدا تریلر جدید بازی Quake Champions منتشر شد

طبق جدیدترین اخبار بازی کنفرانس خبری بتسدا در نمایشگاه E3 2017، تریلر جدید بازی Quake Champions منتشر شد. در جریان این ویدیو شاهد صحنه‌هایی از گیم‌پلی بازی بودیم و همچنین شخصیت بازی Wolfenstein (بلازکوویچ) نیز در این بازی حضور دارد.

در همان ابتدای ویدیو بازی هم می‌بینیم که صحنه‌هایی از گیمرهای مختلف نشان داده می‌شود که در حال آماده سازی برای مسابقات Quake Champions بوده تا با یکدیگر به رقابت کردن بپردازند. قطعا طرفداران زیادی روی رایانه‌های شخصی منتظر عرضه شدن این بازی بوده تا بتوانند یک اکشن نفس‌گیر و سریع را تجربه کنند. حال تجربه‌ی این موارد در مسابقات eSports می‌تواند بیش از پیش لذت بخش باشد و مخاطبان زیادی را به بازی جذب کند.

در بازی Quake Champions اگر توانایی‌های خود را به نمایش نگذارید یا از شکست‌های خود درس نگیرید و نقاط ضعف خود را برطرف نکنید، به هیچ‌وجه نمی‌توانید موفق شوید زیرا، بازی Quake Champions جز آن دسته از بازی‌هایی است که توانایی بازیکنان، برگ برنده بازی خواهد بود. حال هر بازیکنی که از توانایی بالاتری برخوردار باشد، به راحتی می‌تواند با سایر بازیکنان به رقابت بپردازد. هم‌اکنون می‌توانید نسخه‌ی بتای بازی را تجربه کنید. 

همچنین این بازی دنیای مسابقات eSports را هدف گرفته است.

در ادامه می‌توانید این ویدیو را در زومجی تماشا کنید.

دانلود ویدیو


منبع Destructoid
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده