// دوشنبه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۰۰

پوشش ویدیویی زنده زومجی از کنفرانس بتسدا در E3 2017 - تمام شد

امروز صبح ساعت هشت و نیم به وقت تهران، کنفرانس مطبوعاتی بتسدا برگزار خواهد شد و ما در زومجی این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهیم داد.

بتسدا مانند دو سال گذشته امسال نیز با کنفرانس مطبوعاتی در نمایشگاه E3 شرکت می‌کند و انتظار داریم تا این بار در کنفرانس E3 2017 این کمپانی شاهد رونمایی از بازی‌های جدیدی باشیم. اولین بازی که از حضور آن در کنفرانس E3 2017 بتسدا مطمئن هستیم، نسخه واقعیت مجازی Fallout 4 است که بتسدا رسما قابل بازی بودن این نسخه در E3 را تایید کرد است. در کنار Fallout VR، بازی The Evil Within 2 از‌ جمله یکی از بازی‌هایی است که در چند روز گذشته شایعاتی پیرامون رونمایی آن در جریان کنفرانس منتشر شد. بعد از موفقیت The Evil Within،‌ بتسدا احتمالا این بار به سراغ دنباله‌ای از این مجموعه می‌رود. در کنار این بازی ترسناک انتظار نمایشی از‌ بازی Starfield و به ویژه رونمایی از Wolfenstein 2: The New Colossus را داریم که در هفته‌ جاری در سایت آمازون لیست شده بود.

مانند دو کنفرانس مایکروسافت و EA Play 2017، زومجی پوشش زنده ویدیویی از کنفرانس Bethesda خواهد داشت. ما ۱۵ دقیقه قبل از آغاز کنفرانس یعنی در ساعت ۸:۱۵ دقیقه صبح در خدمت شما خواهیم بود تا پیش از آغاز کنفرانس، با مرور بر شایعات مطرح شده صحبتی را در رابطه با این کنفرانس داشته باشیم. پس ساعت ۸:۱۵ دقیقه بیست و دوم خرداد منتظر شما هستیم تا در همین پست به تماشای کنفرانس بتسدا در E3 2017 بنشینیم.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده