// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۹

پروژه اسکورپیو در ابتدای کنفرانس مایکروسافت رونمایی می شود [E3 2017]

با توجه به توییت آرون گرینبرگ، پروژه اسکورپیو در همان ابتدای کنفرانس خبری مایکروسافت رونمایی خواهد شد.

زمان کمی تا کنفرانس خبری مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 باقی مانده است و مدام شایعات و اخبار بیشتری حول برنامه‌های این کنفرانس خبری منتشر می‌شود. ساعاتی پیش اعلام شد که بازی Forza Motorsport 7 به صورت کامل در کنفرانس خبری مایکروسافت به نمایش در خواهد آمد و قیمت پروژه اسکورپیو ۴۹۹ دلار خواهد بود.

حال طبق جدیدترین اخبار کنسول‌های بازی، آرون گرینبرگ در جواب یکی از سوال کنندگان در حساب توییتر خود، نوشته است که با شروع کنفرانس خبری مایکروسافت، پروژه اسکورپیو رونمایی خواهد شد. به عبارتی کنفرانس مایکروسافت با پروژه اسکورپیو شروع می‌شود. آرون گرینبرگ در این باره می‌گوید:

شروع کنفرانس خبری ما را از دست ندهید. همه می‌خواهند قوی‌ترین کنسول دنیا را تماشا کنند. نیازی نیست که زمان زیادی منتظر بمانید.

همچنین مدتی قبل از این توییت آرون گرینبرگ اعلام کرده بود که امروز، روز خاصی برای وی است و تمامی اتفاقات، خاطرات ۱۶ سال پیش وی از رونمایی ایکس‌باکس اورجینال را زنده کرده است.

امروز روز خاصی است و من را یاد ۱۶ سال پیش انداخته است. امروز یک روز بزرگ دیگر است.

همچنین فیل اسپنسر نیز در جریان یک توییت اعلام کرد که تمام فکرش در مورد تیمی است که برای کارشان از خود گذشتگی انجام داده‌اند و وی این مورد را به تصویر خواهد کشید. اسپنسر در این باره می گوید:

من درباره تیمی که داریم فکر می‌کنم. می‌دانم که آن‌ها در حال حاضر در حال تماشای من هستند و می‌خواهم فداکاری‌ای را که از خود نشان داده‌اند به نمایش بگذارم.

در ادامه فیل اسپنسر از تمامی هواداران به خاطر صبر و شکیبایی که انجام دادند تشکر و آرزو کرد نمایشگاه E3 خوبی را تجربه کنند.

به تمامی گیمرها و هواداران ایکس‌باکس که امروز را به یک روز خاص تبدیل کردند باید بگویم که صبر آن‌ها به ما انگیزه داد. از تمامی شما برای صبر و بردباری که به خرج دادید تشکر می‌کنم. نمایشگاه E3 خوبی را تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده