// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۴۸

نخستین تصاویر بازی Ori and the Will of the Wisp فاش شد [E3 2017]

تنها ساعاتی مانده به کنفرانس مطبوعاتی E3 2017 شرکت مایکروسافت، تصاویری از بازی Ori and the Will of the Wisp فاش شد.

هفته گذشته مایکروسافت بازی Ori and the Blind Forest: Definitive Edition را با قیمت ۱۰ دلار در دسترس دارندگان ایکس‌باکس وان قرار داد. اکنون با توجه به تصاویر و به استناد شایعات منتشر شده، ظاهرا این حرکت مایکروسافت، آن هم در آستانه کنفرانس مطبوعاتی E3 2017 این کمپانی بی مورد نبوده است. ظاهرا مایکروسافت قصد دارد تا در نهایت از ادامه بازی Ori and the Blind Forest در جریان کنفرانس مطبوعاتی دوشنبه ساعت ۱:۳۰ بامداد رونمایی کند.

در حال حاضر می‌دانیم که احتمالا بازی با عنوان Ori and the Will of the Wisp منتشر می‌شود؛ اما هنوز جزئیاتی در رابطه با داستان و گیم‌پلی این دنباله منتشر نشده است. شما می‌توانید تصاویر فاش شده از Ori and the Will of the Wisp را از پایین مشاهده کنید:

بازی Ori and the Will of the Wisp

Ori and the Blind Forest نخستین بار در سال ۲۰۱۵ برای ایکس‌باکس 360 و پی‌سی منتشر شد و دیدگاه‌های مثبتی را از سوی منتقدین و بازیکنان دریافت کرد. موسیقی‌های اورجینال و تاثیرگذار، سبک هنری منحصربه‌فرد و گیم‌پلی غنی و هیجان‌انگیز بازی در کنار داستانی عمیق و جذاب از جمله ویژگی‌های مثبت ساخته استودیوی Moon هستند. این بازی توانست از زومجی امتیاز ۹ از ۱۰ را دریافت کند. شما می‌توانید بررسی بازی Ori and the Blind Forest را در زومجی مطالعه کنید.

بازی Ori and the Will of the Wisp


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده