نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۵

دلایل غیبت بازی Star Wars ویسرال گیمز در E3 2017

ایمی هنیگ اخیرا با انتشار توییتی دلیل غیبت بازی Star Wars استودیو ویسرال گیمز در E3 2017 را شرح داده است.

بسیاری از طرفداران مجموعه جنگ ستارگان منتظر بودند که الکترونیک آرتز در جریان EA Play 2017 از بازی جنگ ستارگان استودیو ویسرال گیمز رونمایی کند. با این حال چنین اتفاقی رخ نداد و تنها بازی جنگ ستارگان حاضر در کنفرانس، بازی Star Wars Battlefront 2 بود. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، ایمی هنیگ، سازنده بازی استار وارز ویسرال گیمز، در واکنش به توییت یکی از کاربران دلیل غیبت این بازی در E3 2017 را شرح داده است. متن پیام هنینگ به شرح زیر است:

امسال سال Star Wars Battlefront 2 است! به همه دوستان‌مان در استودیو‌های دایس و موتیو برای ساخت این بازی خسته نباشید می‌گویم. ما نیز در حال ساخت بازی استار وارز خودمان هستیم. نگران هیچ‌چیز نباشید!

همچنین تاد استاشویک، یکی از نویسندگان بازی، توییت دیگری منتشر و ضمن تایید صحبت‌های هنیگ، اعلام کرد که آن‌ها پیش از این از بازی خودشان در EA Play 2016 رونمایی کرده‌اند. منظور استاشویک همان ویدیو کوتاه ۱۵ ثانیه‌ای است که سال گذشته از این بازی منتشر شده بود.

به هر حال علاوه بر بازی Star Wars Battlefront 2 که دیشب بخش زیادی از کنفرانس را نیز به خودش اختصاص داده بود، استودیو‌های ویسرال گیمز و ریسپاون اینترتینمنت هم در حال ساخت بازی‌های جنگ ستارگان هستند که باید منتظر ماند و دید چه زمانی این آثار به صورت کامل رونمایی خواهند شد.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده