نویسنده: کیان کاظمی
// جمعه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۱

بسته های الحاقی بازی Star Wars Battlefront 2 احتمالا رایگان خواهند بود

صفحه بازی Star Wars Battlefront 2 در فروشگاه اورجین الکترونیک آرتز بخشی از برنامه بسته‌های الحاقی این بازی جنگ ستارگان را فاش کرد.

به تازگی مطلع شدیم ممکن است بازی Star Wars Battlefront 2 از بسته‌های الحاقی پولی استفاده نکند. در بروزرسانی اخیر صفحه بازی در اورجین، به چند سیزن بسته‌های الحاقی رایگان اشاره شده است و ذکر شده که هر سیزن محتوای قابل دانلود جدیدی برای تمام بازیکنانی خواهد داشت که به اینترنت، یک حساب الکترونیک آرتز و اشتراک گلد ایکس‌باکس لایو یا پلی‌استیشن پلاس دسترسی داشته باشند.

اگر اخبار بازی را دنبال کرده باشید، در جریان هستید که دو ماه پیش الکترونیک آرتز اعلام کرد بازی Star Wars Battlefront 2 سیزن پس نخواهد داشت. این تصمیم دلایل مختلفی دارد، اما مهمترین آن‌ها طبق گفته برند دیمر، طراح ارشد بازی، به جلوگیری از تقسیم شدن بازیکنان بازی باز می‌گردد.

مشکل سیزن پس در یک بازی چندنفره مثل بازی Star Wars Battlefront 2 این است که در صورتیکه بازیکنان اقدام به خرید بسته‌های الحاقی نکنند، نمی‌توانند با افرادی که این بسته‌ها را خریداری کرده‌اند بازی کنند. به همین علت پیدا کردن بازیکنانی که با شما هماهنگی داشته باشند تبدیل به چالش شده و موجب جدا شدن انجمن بازیکنان می‌شود. دیمر از این موضوع آگاه بوده و گفته بود که تیم به دنبال روشی است تا این مشکل را در بازی Star Wars Battlefront 2 برطرف سازد.

در آن زمان، دیمر نمی‌توانست دقیقا تایید کند که تیم قصد دارد سیزن پس را جایگزین چه چیزی کند، اما گفته بود که آن‌ها قصد پیاده سازی مورد متفاوتی را دارند.

هنوز الکترونیک آرتز و استودیو DICE مشخص نکرده‌اند که آیا بسته‌های الحاقی بازی برای تمامی بازیکنان رایگان خواهد بود یا خیر، اما فعلا، به نظر می‌رسد که بازی Star Wars Battlefront 2 به این شکل عرضه شود. جدیدترین بازی جنگ ستارگان در تاریخ ۱۴ نوامبر (۲۳ آبان) برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده