// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

پی سی گیمینگ ۸۰۰ دلاری Acer GX-281 رونمایی شد

کمپانی ایسر، سیستم گیمینگ ارزان قیمت GX-281 و مجهز به پردازنده‌ی Ryzen را معرفی کرد.

چندی پیش کمپانی ای ام دی تعدادی از شرکای تجاری خود را که از جدیدترین پردازنده‌های سری Ryzen در کیس‌های گیمینگ اسمبل‌شده‌ی خود استفاده می‌کنند، معرفی کرد. حال سرانجام یکی از این سیستم‌ها برای خرید در دسترس قرار گرفته است.

کیس Acer GX-281 یک سیستم دسکتاپ گیمینگ میان‌رده است که از یک پردازنده‌ی AMD Ryzen 5 1400 قدرت می‌گیرد. این پردازنده ۴ هسته‌ای است، در فرکانس ۳.۲ گیگاهرتز فعالیت می‌کند و با یک رم ۸ گیگابایتی DDR4 ارائه می‌شود. کیس GX-281 کمپانی Acer از قبل اسمبل شده است و به غیر از نمایشگر، تمام امکانات را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. کاربران همچنین، ویندوز 10 نسخه‌ی Home Edition را نیز به عنوان سیستم‌عامل دریافت خواهند کرد.

ارتقا و قابلیت توسعه

طراحی با سایز متوسط برای یک سیستم اسمبل‌شده انتخاب خوبی است و کاربران هم می‌توانند بعدها سخت‌افزار آن را ارتقا دهند. این سیستم با یک منبع تغذیه‌ی ۵۰۰ واتی عرضه شده که می‌تواند کمک هزینه‌ای برای ارتقای کارت گرافیک پیش‌فرض یعنی GeForce GTX 1050 محسوب شود. همچنین یک ترابایت هارددیسک به عنوان فضای ذخیره‌سازی به همراه یک دی‌وی‌دی رایتر و کارت‌خوان SD نیز در این سیستم تعبیه شده است.

Acer GX-281

چهار عدد USB 2.0 و دو عدد نسل اول USB 3.1 از نوع Type-C نیز جهت اتصال به تجهیزات ذخیره‌سازی جانبی پیش‌بینی شده است. حداقل یک درگاه ساتا نیز روی مادربرد جهت اضافه کردن حافظه‌ی SSD وجود خواهد داشت. با خرید کیس GX-281، یک ماوس و کیبورد با رابط USB هم به کاربر عرضه می‌شود.

Acer GX-281-UR16

مدل UR16 این کیس نسبت به مدل پایه کمی بهتر است و با یک حافظه‌ی SSD با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت به همراه کارت گرافیک GTX 1050 Ti 4GB، با قیمت ۸۴۹ دلار قابل خرید است.


منبع ETEKNIX
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده