نویسنده: کیان کاظمی
// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۰

سازندگان بازی Hitman سیستم خرید آن را ساده خواهند کرد

استودیو IO Interactive قصد ساده‌سازی سیستم خرید بازی Hitman را دارد تا برنامه‌های آینده هیتمن به خوبی اجرا شوند.

استودیو IO Interactive در جدیدترین اخبار بازی اعلام کرد که قصد دارد سیستم خرید بازی Hitman را در فروشگاه‌های دیجیتالی تغییر دهد. بازی ابتدا به صورت سریالی عرضه شده بود؛ اما از آنجایی که تمامی قسمت‌های آن منتشر شده، استودیو IO قصد دارد انتخاب پیش‌فرض برای خرید بازی را نسخه Complete Pack قرار دهد.

البته این تصمیم به این معنا نیست که سیستم خرید سریالی بازی به طور کلی از کار خواهد افتاد؛ چرا که امکان خرید تکی قسمت‌های بازی همچنان برای پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس خواهد بود. با وجود این، دو انتخاب خرید بازی که تنها مربوط به زمانی بودند که استودیو IO روی دیگر قسمت‌های آن کار می‌کرد، حذف خواهند شد.

با این حساب، بسته‌های The Intro Pack و Upgrade Pack در تمامی پلتفرم‌ها حذف خواهد شد. بسته The Intro Pack شامل هر دو بخش آموزشی و ماموریت اول بازی می‌شد و به قصد آشنایی بیشتر بازیکنان با بازی در نظر گرفته شده بود. این در حالی است که بسته Upgrade Pack به این منظور در دسترس قرار گرفته بود که دارندگان Intro Pack بتوانند محتوای باقی‌مانده بازی را خریداری کنند.

هنگامی که این بسته‌ها حذف شوند، خریداران Intro Pack انتخاب‌های مختلفی براساس پلتفرمی که دارند، خواهند داشت. دارندگان نسخه رایانه‌های شخصی Intro Pack می‌توانند کل فصل اول بازی را، بسته به اینکه چند قسمت اضافی بازی را خریداری کرده باشند، با قیمت کمتر خریداری کنند. استیم به طور خودکار قسمت‌هایی را که خریداری نکرده‌اید شناسایی و هزینه آن‌ها را دریافت می‌کند. دارندگان ایکس‌باکس وان می‌توانند فصل کامل را با قیمت کمتر خریداری کنند. در آن‌سو دارندگان پلی‌استیشن 4 هیچ‌گونه تخفیفی دریافت نخواهند کرد و بایستی فصل کامل را به قیمت معمولی خریداری کنند.

و اما استودیو IO در ادامه توضیحات خود، اشاره بسیار کوچکی به برنامه‌های آینده سری Hitman کرد:

این تغییرات به ما کمک می‌کنند تا بنیاد برنامه‌های آینده خود برای هیتمن را آماده کنیم.

آینده مجموعه هیتمن و سازنده‌اش همچنان نامشخص است؛ چرا که اسکوئر انیکس اخیرا از قصد خود برای فروش سازنده هیتمن یعنی استودیو IO Interactive خبر داد. پس از انتشار این خبر شاهد اخراج شماری از کارمندان استودیو بودیم. با این حال، یوسوکه ماتسودا، مدیر اسکوئر انیکس، اخیرا گفته است:

به خاطر اینکه IO درگیر توسعه سری Hitman و تعدادی بازی مشهور دیگر است، ما در حال مذاکره با سرمایه‌گذاران آینده‌نگر خارجی هستیم که توانایی ادامه دادن این بازی‌ها را داشته باشند.

هنوز مشخص نیست که چه کسی مشتاق به خرید استودیو IO از اسکوئر انیکس است. با وجود این مشکلات، استودیو IO همچنان به ارایه محتوای جدید برای بازی Hitman مشغول است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده