// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۰۱

فصل دوم بازی Minecraft: Story Mode تایید شد

استودیو تل‌تیل گیمز، فصل دوم بازی Minecraft: Story Mode را معرفی کرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو تل‌ تیل گیمز، سازنده و ناشر بازی Minecraft: Story Mode، رسما فصل دوم این بازی را معرفی کرد. همچنین در ادامه گفته شده است که اولین قسمت از پنج قسمت فصل دوم بازی Minecraft: Story Mode، در تاریخ ۲۰ تیر ماه (۱۱ جولای) روی رایانه‌های شخصی، ایکس باکس وان، پلی‌ استیشن 4، مک، سیستم عامل اندروید و سیستم عامل iOS منتشر می‌شود.

از میان صداپیشگان فصل دوم می‌توان به پاتن اُسوالت، کاترین تِیبر، اشلی جانسن و اسکات پاتر اشاره کرد. در ادامه آمده است که داستان فصل دوم از انتهای فصل اول آغاز می‌شود. جایی که جسی و گروهش Wither Storm را فتح کرده و توانستند دنیا را نجات بدهند. حال مدتی از وقایع می‌گذرد و جسی و دوستان‌اش در صلح و آرامش زندگی کرده و به ماجراجویی‌های خود ادامه داده‌اند تا اینکه در یکی از معبد‌های زیر آب، دست جسی در یک دستکش گیر می‌کند.

حال ماجراجویی جدید برای وی و دوستان‌اش رقم می‌خورد و شاهد تصمیمی‌های مهمی در روند داستان بازی هستیم که بازیکنان آن‌ها را مدیریت خواهند کرد. در آخر گفته شده است که فصل دوم بازی Minecraft: Story Mode از ویژگی Crowd Play نیز پشتیبانی می‌کند. ویژگی که به سایر بازیکنان اجازه می‌دهد تا بازی شما را نگاه کرده و در تصمیم‌گیری‌های شما شرکت کنند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده