نویسنده: محسن حقانی
// سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

معرفی بازی موبایل Fidget Spinner

این روزها اسپینرها طرفداران بسیار زیادی در بین عموم پیدا کرده‌اند. اما آیا بازی مبتنی بر فیجت اسپینر هم به اندازه نمونه فیزیکی آن جذاب خواهد بود؟

این روزها فیجت اسپینر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است؛ وسیله‌ای که اگرچه کاربرد فیزیکی خاصی ندارد، اما بهره‌گیری از لذت سرعت در دستان شما، احساس فوق‌العاده و آرامش‌بخشی را به انسان منتقل می‌کند. اکنون استودیوی محبوب Ketchapp که در ساخت بازی‌های کم حجم، ساده، آسان و البته خلاقانه مهارت فوق‌العاده‌ای دارد، اقدام به ساخت یک بازی مبتنی بر فیجت اسپینر، به نام Fidget Spinner کرده که بسیار به نمونه واقعی آن نزدیک است.

بازی Fidget Spinner در فقدان فیزیکی اسپینر، می‌تواند عملکرد آن را برای شما تا حد بسیار زیادی شبیه‌سازی کند

بازی اندروید و آیفون Fidget Spinner بر طبق ماهیت فیزیکی فیجت اسپینر ساخته شده است و بسیار به نمونه‌ی واقعی آن نزدیک است. بازی موبایل Fidget Spinner عملکرد بسیار ساده‌ای دارد؛ به گونه‌ای که شما باید به‌وسیله انگشت خود و با حداکثر سرعتی که می‌توانید، اسپینر را برای ۵ بار به گردش درآورده و سکه به‌دست آورید. تعداد سکه‌های به دست آمده با توانایی شما در چرخش اسپینر نسبت مستقیم دارد و هرچقدر با سرعت بیشتری آن را به گردش درآورید، می‌توانید سکه‌های بیشتری با ضریب بالاتر کسب کنید. شما می‌توانید از این سکه‌ها به‌منظور ارتقا اسپینر استفاده کنید یا ظاهر آن را کاملا و با توجه به سلیقه‌ی خود تغییر دهید. بخش های مربوط به ارتقا به چهار قسمت تقسیم می‌شوند که عبارتند از:

  • بخش Level Up: هرچقدر بیشتر اسپینر را به گردش درآورید و بازی کنید، نوار مربوط به ارتقای لول پرتر خواهد شد و با رسیدن به میزان مورد نظر، اسپینر‌های متفاوتی در دسترس شما قرار خواهند گرفت.
  • بخش Spinner Speeder: در این قسمت با استفاده از سکه‌های به‌دست آمده، شما می‌توانید شتاب و حداکثر سرعت اسپینر با هر بار چرخش را بالاتر ببرید.
  • بخش Grease the Wheels: در این قسمت می‌توانید با استفاده از سکه‌های به‌دست آمده اصطلاحا چرخ‌های اسپینر را روغن‌کاری کنید تا ضریب اصطکاک آنها را کاهش دهید و گردش بیشتر در مدت زمان طولانی‌تری داشته باشید.
  • بخش Restless Earner: در این قسمت زمانی که شما در بازی نیستید یا آفلاین هستید Finger Spinner تعداد محدودی سکه در هر دقیقه برای شما کنار می‌گذارد که با ارتقا این بخش می‌توانید میزان سکه‌ها را در هر دقیقه افزایش دهید.

 

دانلود ویدیو

به صورت کلی Fidget Spinner یک بازی رایگان است که در فقدان فیزیکی اسپینر، می‌تواند عملکرد آن را برای شما تا حد بسیار زیادی شبیه‌سازی کند و حال‌وهوای بسیار نزدیکی به آن داشته باشد. اگر به فیجت اسپینر علاقه دارید و در حال حاضر امکان تهیه نمونه فیزیکی آن برای شما مقدور نیست، حتما بازی موبایل Fidget Spinner را از طریق فروشگاه‌های گوگل پلی و اپ استور به صورت رایگان برای تبلت و گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید و iOS خود تهیه کنید. برای آشنایی کامل با بازی Fidget Spinner و بخش‌های آن، می‌توانید تریلر بالا را مشاهده کنید.

دانلود بازی موبایل Fidget Spinner

دانلود کافه بازار Cafe Bazzar


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده