// شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

بسته In The Name Of The Tsar بازی Battlefield 1 رونمایی شد [E3 2017]

دومین بسته‌ی الحاقی بازی Battlefield 1 با نام In The Name Of The Tsar به واسطه‌ی رویداد E3 2017 و در کنفرانس الکترونیک آرتز رونمایی شد.

در جدیدترین اخبار E3 2017 و کنفرانس الکترونیک آرتز، بالاخره دومین بسته‌ی الحاقی پولی بازی Battlefield 1 با نام In The Name Of The Tsar رسما رونمایی شد. همان‌طور که پیش‌تر نیز در زومجی اطلاعاتی از این DLC را مطالعه کردید، In The Name Of The Tsar ارتش روسیه‌ی تزاری را به بازی اضافه می‌کند و شما را به نبرد در استپ‌های سرد روسیه می‌برد. جایی که هیچ متهاجمی در تاریخ تاکنون نتوانسته است از آن زنده بیرون بیاید. البته این تمام مواردی نیست که به واسطه‌ی این DLC به بازی اضافه خواهد شد؛ به‌طوری که این بسته الحاقی، ۱۱ اسلحه، ۶ نقشه‌، تعدادی عملیات‌ و ماشین‌های جدیدی نیز به بازی اضافه خواهد کرد و همچنین حالت جدیدی نیز به نام Supply Drop برای بازیکنان در دسترس قرار خواهد داد. در ویدیوی زیر می‌توانید تریلر رسمی رونمایی از این بسته را که در کنفرانس EA Play 2017 توسط کمپانی Electronic Arts منتشر شد، مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

بسته‌ی In The Name Of The Tsar قرار است اواخر تابستان منتشر شود. یکی دیگر از موارد مهیجی که این بسته به بازی اضافه می‌کند، اولین شخصیت زنی است که در بخش چندنفره‌ی 1 Battlefield قابل بازی خواهد بود. زنی که عضوی از گردان مرگ یکم زنان ارتش روسیه است و می‌توانید چهره‌‌ی او را در تصویر زیر مشاهده کنید:

بازی Battlefield 1

بسته‌ی الحاقی In The Name Of The Tsar بازی Battlefield 1 قرار است در ماه سپتامبر برای تمامی نسخه‌های بازی منتشر شود.

نظر شما در مورد این بسته‌ی الحاقی چیست؟


منبع VentureBeat
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده