// یکشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۱۲

بازی FIFA 18 به صورت کامل معرفی شد [E3 2017]

در جریان کنفرانس خبری EA Play، بازی FIFA 18 به صورت کامل توسط کمپانی الکترونیک آرتز معرفی شد و ویدیویی از این بازی به نمایش درآمد.

مدتی پیش بود که اولین تریلر رسمی از بازی فیفا 18 منتشر شد و مشخص شد که عکس روی کاور این نسخه کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید، خواهد بود و در ادامه فهمیدیم که این نسخه دستخوش تغییرات زیادی شده است. برای مثال در فیفا 18 شاهد حضور کارت‌های آلتیمیت تیم مربوط به ستاره‌های قدیمی روی پلی‌استیشن 4 و پی‌سی هستیم و از طرفی نسخه‌های مختلف بازی، از گرافیک و ویژگی‌های یکسانی بهره نمی‌برند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی و کنفرانس خبری EA Play در نمایشگاه E3 2017، الکترونیک آرتز به صورت کامل این بازی را معرفی و ویدیویی از فیفا 18 را به نمایش گذاشت. در ویدیوی بازی اعلام شد که دراماتیک‌ترین و بهترین اتمسفر را در فیفا 18 تجربه خواهید کرد. همچنین در ادامه گفته شده است که بازیکنان بیشتری حرکات مخصوص به خود را اجرا خواهند کرد. همچنین تیم سازنده سعی کرده است حرکات رونالدو را با بهترین کیفیت کپچر کنند تا هواداران بتوانند تجربه‌ای ناب با این شخصیت در طول بازی‌های خود داشته باشند.

در فیفا 18 فصل دوم The Journey را شاهد خواهیم بود. جایی که الکس هانتر دومین فصل از ماجراجویی‌های خود را آغاز خواهد کرد. نام فصل دوم، The Journey: Hunter Return نام دارد که شاهد شخصیت‌های جدیدی است که در طول خط داستانی آن‌ها را مشاهده خواهید کرد.

بازی FIFA 18 در تاریخ هفت مهر روی رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و نسخه نینتندو سوییچ این بازی، نه دارای موتور گرافیکی فراس‌بایت است و نه بخش داستانی The Journey را در اختیار دارد.

در ادامه می‌توانید ویدیو مربوط به بازی فیفا 18 را در زومجی تماشا کنید.

دانلود ویدیو


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده