نویسنده: افشین پیروزی
// شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۵

شایعه های مرتبط با بازی Halo: Gravemind تکذیب شدند

کارگردان سری بازی‌های Halo اخبار منتشر شده از بازی Halo: Gravemind را تکذیب کرد.

اخیرا اخبار و شایعه‌های متعددی از یک نسخه از سری هیلو با نام Halo: Gravemind منتشر شده و حتی یکی از کاربران توییتر تصویری از این بازی را منتشر کرده بود که روی آن تاریخ انتشار بازی و نام استودیو کریتیو اسمبلی به عنوان سازنده دیده می‌شد. همچنین اعلام شده بود که احتمالا این بازی قرار است در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2017 معرفی شود. با این حال امروز و در جدیدترین اخبار بازی، مشخص شد که چنین بازی وجود ندارد و اخبار منتشر‌شده در ارتباط با آن ساختگی بوده‌اند.

حال فرانک او کانر، کارگردان سری بازی‌های هیلو، با انتشار توییتی اعلام کرد که اخبار منتشر‌شده از این بازی همگی دروغین بوده و بازی‌ای به اسم Halo: Gravemind وجود ندارد. پس می‌توان گفت که نباید انتظار معرفی این بازی را در کنفرانس E3 2017 مایکروسافت داشت. با این حال شاید در آینده مایکروسافت سراغ ساخت چنین بازی‌ای برود. Gravemind نوع تکامل‌یافته‌ای از موجودات فضایی به اسم Flood است که اولین بار در نسخه دوم آن‌ها را دیده بودیم. گفته می‌شد که با توجه به سابقه استودیو کریتیو اسمبلی در ساخت بازی ترسناک موفق Alien: Isolation، شاید این نسخه از سری هیلو یک بازی ترسناک باشد.

مایکروسافت پیش از این اعلام کرده که بازی Halo 6 قرار نیست در کنفرانس E3 2017 این شرکت حضور داشته باشد. با این حال قرار است معرفی‌ای با محوریت هیلو را شاهد باشیم که شاید بسته الحاقی جدیدی برای بازی Halo Wars 2 باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده