// شنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی موبایل Day of the Viking

بازی دفاع از قلعه‌ Day of the Viking داستان دفاع از شاهدختی در برابر حمله وایکینگ‌ها است.

بازی‌‌های دفاع از قلعه زیادی را تا به امروز در زومجی معرفی کرده‌ایم. برخی از این بازی‌ها با زاویه‌ای از بالا، به بازیکنان اجازه می‌دهند تا با ساخت سازه‌های دفاعی متفاوت مانع هجوم دشمنان، شیاطین یا ارک‌های نابکار شوند و گاهی نیز، مانند بازی CastleStorm، باید با هدایت پادشاهی جنوبی در برابر وایکینگ‌هایی از شمال دفاع کنید. در این مقاله قصد معرفی یک بازی زیبا اما بدون پیچیدگی را در سبک دفاع از قلعه داریم؛ جایی که باید باری دیگر به مقابله با وایکینگ‌ها بپردازید و از شاهدخت در برابر هجوم آنها دفاع کنید.

بازی Day of the Viking

بازی ۸۰ مرحله متنوع با انبوهی از دشمنان وایکینگ دارد

بازی Day of the Viking از جایی آغاز می‌شود که شاهدخت در رابطه با حمله وایکینگ‌ها هشدار می‌دهد و این تنها شما هستید که باید در برابر این هجوم بی‌رحمانه دفاع کنید. برخلاف بازی CastleStorm که باید ارتش خود را برای دفاع از قلعه اعزام می‌کردید، در بازی Day of the Viking وظیفه شما هدایت کماندارها است تا با هدفگیری وایکینگ‌ها آنها را از بین ببرید. البته با پیشروی در مراحل، چندین توانایی‌ دفاعی جدید مانند منجنیق را به دست می‌آورید که به شما امکان کشتار چندین وایکینگ‌ را تنها با یک پرتاب می‌دهد. بازی در مجموع ۸۰ محیط منحصربه‌فرد دارد که با نورپردازی زیبا، Adult Swim Games توانسته میان آنها تمایز ایجاد کند. حتی کوچکترین پستی و بلندی‌ در بازی نیز می‌تواند در روند پیروزی نیروهای شاهدخت مشکل ایجاد کند. با پیشروی در مراحل، وایکینگ‌ها هم موانعی را برای محافظت از خود در برابر حملات نیروهای شما استفاده می‌کنند که با توجه به تعداد زیاد وایکینگ‌ها مقابله با آنها بسیار مشکل می‌شود.

بازی سیستم ارتقاء متفاوتی دارد که با مراجعه به فروشگاه می‌توانید ویژگی‌های نیروهای خود را یک به یک ارتقاء دهید. با افزایش سطح هر یک از نیروها، تعداد آنها افزایش می‌یابد و می‌توانید قدرت و تعداد مدافعان را افزایش دهید. در کنار خریدهای درون برنامه‌ای، سکه‌ها مهم‌ترین نقش را در ارتقاء سلاح‌ها و عملکرد نیروهای دفاعی ایفا می‌کنند؛ به عنوان مثال، با ارتقاء کماندارها، تعداد آنها برای مقابله با وایکینگ‌ها بیشتر می‌شود. یا از سوی دیگر با ارتقاء پرتابه سنگ یا منجنیق می‌توانید تعداد سنگ‌های قابل پرتاب را افزایش دهید. قابلیت آزادسازی بوست‌ها (Boost) و سلاح‌های متنوع، مکانیک نبرد متفاوت و حضور ده‌ها وایکینگ قدرتمند از جمله دیگر ویژگی‌های بازی هستند که می‌توان به آنها اشاره کرد.

بازی Day of the Viking

بازی در کنار بخش داستانی با انواع و اقسام مرحله‌ها، حالت بی پایان Assault را ارائه می‌دهد که می‌توانید با ورود به آن، توانایی‌های خود را در برابر وایکینگ‌ها به نمایش بگذارید. هرچند در بازی صداگذاری ضعیفی را شاهد هستیم، اما در زمینه‌ طراحی گرافیکی، بازی Day of the Viking دوست‌داشتنی و جذاب است. محیط‌های بازی گاهی رنگارنگ و گاهی تاریک هستند و حتی وضعیت آب‌وهوا می‌تواند در روند بازی تاثیر بگذارد. اگر به دنبال یک بازی دفاع از قلعه مفرح با گرافیک جذاب هستید،‌ بازی Day of the Viking گزینه‌ مناسبی برای تجربه خواهد بود. ویژگی‌های مینیمال اما جذاب بازی برای هدایت ارتش شاهدخت و همچنین وایکینگ‌های پرشمار و مجهز به انواع و اقسام ادوات نظامی، ساخته ادالت سوییم را خواستنی می‌کند.

دانلود ویدیو

دانلود بازی Day of the Viking


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده