// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۱

تصویری از پلی استیشن 4 اسلیم با رنگ طلایی منتشر شد

تصویری از رنگ طلایی کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم توسط یکی از کار‌بران وب‌سایت ردیت منتشر شد.

طبق جدید‌ترین اخبار کنسول، تصویری از رنگ طلایی کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم توسط یکی از کار‌بران وب‌سایت ردیت با نام کاربری Sliye که جزو کار‌کنان خرده‌فروشی آمریکایی Target نیز بوده، منتشر شده است. پلی‌استیشن 4 اسلیم که از نسخه اصلی پلتفرم نسل هشتم سونی ۴۰ درصد کوچک‌تر است، در خلال رویداد نشست پلی‌استیشن (Playstation Meeting) در شهریورماه سال ۱۳۹۵ به صورت رسمی معرفی شده بود.

با استناد به تصویر منتشر شده از سوی Sliye، کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم طلایی دارای حافظه ذخیره‌سازی یک ترا‌بایتی خواهد بود. با این حال، عرضه نسخه ۵۰۰ گیگابایتی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ در حالی که نسخه سیاه‌ رنگ این کنسول با هر دو ظرفیت ۵۰۰ گیگا‌بایت و یک ترا‌بایت در دسترس قرار دارد. تصویر رنگ طلایی کنسول Playstation 4 Slim را در زیر مشاهده می‌کنید:

پلی استیشن 4 اسلیم طلایی /  playstation 4 slim gold

کمپانی سونی هنوز عرضه نسخه طلایی کنسول پلی‌استیشن 4 اسلیم را تایید نکرده است. با وجود این، Sliye بدون اشاره به عرضه انحصاری در ایالات متحده آمریکا یا احتمال عرضه در بازار‌های جهانی، در پست خود گفته است که این نسخه در تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) عرضه خواهد شد.

کمپانی سونی پیش از این با همکاری رستوران‌های زنجیره‌ای تاکو بل نسخه طلایی کنسول پلی‌استیشن 4 را ارائه کرده بود. در دی‌ماه سال گذشته هم کمپانی سونی از رنگ سفید پلی استیشن 4 اسلیم رو‌نمایی کرد. نسخه ریجن یک این کنسول سپید رنگ تنها در قالب باندل بازی Call of Duty: Infinite Warfare که به صورت انحصاری در فروشگاه وال‌مارت به فروش می‌رسد، در دسترس است. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده