// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۲۸

سرویس Xbox Game Pass در دسترس عموم قرار گرفت

کمپانی ما‌یکرو‌سافت امکان استفاده عموم مردم از سرویس Xbox Game Pass را فراهم کرد.

اسفند سال گذشته کمپانی مایکروسافت از سرویس جدید خود مو‌سوم به سرویس Xbox Game Pass رونمایی کرد که به‌واسطه آن، بازیکنان می‌توانند با پرداخت ماهیانه ۱۰ دلار به تجربه نا‌محدود بازی‌های مختلف بپردازند. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این سرویس که پیش از این در‌ اختیار اعضای ایکس‌باکس لایو گلد قرار گرفته بود، از امروز توسط تمامی بازیکنان قابل استفاده است.

سرویس Xbox Game Pass هم‌اکنون دارای بیش از ۱۰۰ بازی از پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و ایکس‌باکس 360 است که از بین آن‌ها می‌توان به بازی Halo 5: Guardians، بازی Gears of War: Ultimate Edition، بازی Payday 2 و بازی BioShock Infinite اشاره کرد. ویژگی حائز اهمیت این سرویس، دانلود بازی‌ها به‌جای استریم و امکان انتقال آن‌ها به هارد اکسترنال است. علاوه بر این، اعضای Xbox Game Pass می‌توانند بازی‌های موجود پلتفرم ایکس‌باکس وان در این سرویس را با ۲۰ درصد تخفیف و بسته‌های الحاقی را با ۱۰ درصد تخفیف خریداری کنند. علاقه‌مندان به سرویس Xbox Game Pass می‌توانند پیش از پرداخت هزینه اشتراک، به مدت ۱۴ روز از این سرویس به صورت رایگان استفاده کنند.

کمپانی Microsoft تصمیم دارد به صورت ما‌هیانه بازی‌های بیشتری را به سرویس Xbox Game Pass اضافه کند؛ همچنین امکان حذف برخی بازی‌ها از این سرویس نیز وجود دارد. با استناد به گفته‌های فیل اسپنسر بازخورد‌ها نسبت به این سرویس مثبت بوده است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده