نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۰

سریال Sin City در دست ساخت است

واینستین کمپانی و دایمنشن فیلمز در حال ساخت سریالی براساس مجموعه شهر گناه (Sin City) هستند.

طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، سریالی براساس مجموعه Sin City در دست ساخت است. این سریال قرار است یک بازسازی باشد و واینستین کمپانی و دایمنشن فیلمز وظیفه ساختن آن را بر عهده دارند. کار نوشتن فیلمنامه سریال Sin City بر عهده گلن مازارا، نویسنده سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) و The Shield، خواهد بود و لن وایزمن، کارگردان فیلم Underworld (دنیای مردگان)، هم کارگردانی این سریال را بر عهده دارد. همچنین استفن لوروکس و فرانک میلر، خالق مجموعه Sin City، نیز به عنوان تهیه‌کننده در این سریال حضور خواهند داشت.

سریال Sin City نه‌تنها قرار است کمی از رمان‌های گرافیکی فاصله بگیرد و نگاه متفاوت‌تری به این مجموعه داشته باشد، بلکه اتفاقات این سریال قرار است پیش از اتفاقات دو فیلم Sin City جریان داشته باشد. در طی این سریال به مرور شخصیت‌های دنیای Sin City معرفی و وارد خواهند شد و منشا آن‌ها هم نمایش داده می‌شود. دو فیلم Sin City بسیار به کامیک و منابع آن وفادار بودند؛ اما به نظر می‌رسد که سریال این مجموعه تفاوت‌های نسبتا زیادی با آثار پیشین دارد و قرار است در بخش‌هایی از محتوا تغییراتی داده شود.

اطلاعات بیشتری از سریال Sin City از جمله شبکه پخش‌کننده، درجه سنی، سال پخش، بازیگران و تعداد قسمت‌های هر فصل، منتشر نشده است. با این حال، قرار است به‌زودی ساخت سریال Sin City آغاز شود.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده