نویسنده: محسن حقانی
// جمعه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۵۹

بازی جدید سازندگان Love You to Bits رونمایی شد

استودیو الایک، خالق بازی تحسین شده Love You to Bits، از پروژه بعدی خود به نام Bring You Home پرده‌برداری کرد.

در حالی که از معرفی بازی آیفون Love You to Bits تا انتشار آن بیش از دو سال زمان برد، تجربه بازی نشان داد که این همه انتظار قطعا ارزش‌اش را داشت. آپدیتی که در ماه جولای ۲۰۱۶ برای بازی Love you to Bits منتشر شد، بخش‌های بیشتری را برای پیش‌روی به داستان بازی اضافه کرد و آخرین آپدیت منتشر شده در ماه گذشته، جمع‌بندی کلی داستان را به سرانجام رساند. تماشای پایان بازی فوق‌العاده Love You to Bits هم تلخ و هم شیرین بود؛ تلخ از بابت اینکه داستان ما با این بازی به اتمام رسید و شیرین از این جهت که استودیوی خلاق الایک (Alike Studio) حالا آزاد است تا روی پروژه دیگری کار کند. استودیو الایک به‌تازگی در حساب توییتر خود اعلام کرد که روی پروژه جدیدی به نام Bring You Home کار می‌کند.

استودیو الایک در مورد بازی Bring You Home این‌گونه توضیح می‌دهد:

Bring You Home داستان یک قهرمان بیگانه و فداکار را روایت می‌کند که به‌جهت بازپس‌گیری حیوان خانگی ربوده‌شده‌ی خود، از جهان‌های متعددی گذر می‌کند. Bring You Home یک بازی ماجراجویی زیبای خانوادگی، کاملا بصری و با پیچ و تاب‌های مربوط به بخش گیم‌پلی است.

| |

داستان Bring You Home تا حدودی به بازی Love You to Bits شباهت دارد؛ جایی که شما در نقش شخصیت «کیهان» (Cosmos) باید برای پیدا کردن قطعات گمشده‌ی معشوقه‌ی رباتی خود «نوا» (Nova) و بازگرداندن او به زندگی، به سیارات متفاوتی سفر می‌کردید. در مورد Bring You Home قطعا بخش «پیچ و تاب‌های گیم‌پلی» جالب به‌نظر می‌رسد و ما مشتاقانه به‌دنبال آن هستیم تا اطلاعات بیشتری از این بخش منتشر شود.

بازی Bring You Home با همکاری کمپانی ناشر The Game Lab در پاییز سال جاری میلادی منتشر خواهد شد و با توجه به سابقه استودیو الایک در خلق بازی‌های شاهکاری مانند Love You to Bits و Tiny Thief، قطعا صبر کردن برای تجربه Bring You Home بسیار مشکل است.


منبع Toucharcade
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده